Slovenija
22 ogledov

Prijatelj o nepravilnostih pri prodaji Splošne plovbe

Prijatelj je pred lastnoročno odstranitvijo table izkoristil že vsa pravna sreds Žurnal24 main
Srečko Prijatelj bo zoper Slovensko odškodninsko družbo (Sod) in Kapitalsko družbo (Kad) zaradi nepravilnosti pri prodaji državnega deleža v portoroški Splošni plovbi vložil tožbo.

Kot je poudaril poslanec Slovenske nacionalne stranke Prijatelj, sta paradržavna sklada, predvsem pa Sod, pri prodaji naredila številne napake. Tako med drugim nista upoštevala najboljših ponudnikov, na primer družbe Mercata, poleg tega pa ponudnikom nista dovolila opraviti skrbnega pregleda družbe. Sod in Kad sta tudi zahtevala garancije za celoten kapital, ki sta ga imela v lasti, se pravi za več kot 51 odstotkov, in ne samo za 29,5 odstotka, ki sta ga prodajala.

Prijatelj za sojenje v Ljubljani

Srečko Prijatelj zahteva sojenje v Ljubljani, saj naj bi bili nekateri sodniki na koprskem sodišču zaradi "okuženosti" neprimerni. © BOBO

 
Gre za netransparentno in nezakonito prodajo deleža skladov v edinem slovenskem ladjarju, je poudaril Prijatelj in dodal, da pogodbe o prodaji, kljub zahtevam, ki jih je naslovil na Kad in Sod, ni moč dobiti. Prijatelj je tudi dejal, da bo zahteval sojenje v Ljubljani, saj naj bi bili nekateri sodniki na koprskem sodišču neprimerni zaradi "okuženosti" oziroma sorodstvenih povezav s Splošno plovbo. Ob tem je dodal, da bo v primeru, da slovensko sodstvo ne bo speljalo postopkov, pravico iskal v tujini. Napovedal je še, da bo na sodišču kot priče poklical številne politike, ki naj bi bili po njegovem mnenju vpleteni v ta netransparenten posel, med drugim tudi finančnega ministra Andreja Bajuka , ki naj bi po Prijateljevem mnenju omogočil to prodajo. Izrazil pa je tudi začudenje ob stoodstotni rasti prihodkov Splošne plovbe, po tem ko je družbo prevzel Peter Doehle , nenavadno pa se mu tudi zdi, da Splošna plovba od omenjene nemške družbe zdaj kupuje štiri ladje, od katerih sta dve stari. Za te, stare naj bi bile devet let, naj bi Splošna plovba odštela več kot za drugi novi, z večjo nosilnostjo. Za novi z nosilnostjo 57.000 ton naj bi Splošna plovba odštela 35 milijonov dolarjev, za stare z nosilnostjo 42.000 ton, pa 42 milijonov dolarjev, je poudaril Prijatelj.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.