Slovenija
40 ogledov

Prodajajo tudi Hiltonu

(Foto: EPA) Žurnal24 main
Eurobox. Njihova embalaža za slaščice v Hiltonovih hotelih. Prvi na slovenskem trgu z luksuzno embalažo.
Ekološki vidik, razgradljivost materialov je eno od naših glavnih vodil.
Bernarda Krajc, Eurobor

Postojna. “Z nastopom krize so podjetja postala bolj odprta za to, da se njihova blagovna znamka tudi z embalažo pozicionira na višjo raven,” kako je kriza zanje postala izziv, pojasnjuje Damjan Krajc, komercialni direktor in solastnik cerkniškega družinskega podjetja Eurobox, ki se ukvarja s proizvodnjo embalaže.

S 23-letnim delom in “veliko majhnimi koraki” so dosegli visoke cilje. Njihovo luksuzno embalažo za zavijanje sladic uporabljajo Hiltonovi hoteli v Avstriji, Nemčiji in Švici. “Naš avstrijski prodajnik je stopil v stik z agencijo, ki dobavlja Hiltonu,” opisuje, kako so dosegli prestižno hotelsko verigo. In zaslužek? “V tem primeru je nadpovprečen,” odgovarja. V njihovi embalaži so tudi proizvodi Boscha in Siemensa.

Tudi za parfume kenzo
Slokart, še eno Krajčevo podjetje, pa s francoskim partnerjem “oblači” kozmetiko blagovnih znamk, kot so Kenzo, Carolina Herrera, L'Oréal, Biotherm in Prada, različna vina, žgane pijače in druge vrhunske izdelke. Kdo je njihov prvi slovenski partner, za katerega pripravljajo novo, luksuzno embalažo, pa je še skrivnost.

Na slovenskem trgu, kamor Eurobox proda 80 odstotkov izdelkov, je, kot pravi Krajc, veliko izdelkov, ki so – tudi če so zelo kakovostni – neustrezno ali preslabo pakirani.

Eurobox s 37 zaposlenimi je kriza sicer prizadela, a je na račun novih trgov in kupcev, naložb v razvoj, okrepljene komerciale pa tudi hitre prilagodljivosti, ki jo omogoča majhnost podjetja, lani zopet rasel in imel 3,8 milijona evrov prihodkov, letos pa naj bi jih povečali za 12 odstotkov.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.