Slovenija
45 ogledov

Prvi med portali časnikov

Današnja predstavitev rezultatov merjenja obiskanosti spletnih strani MOSS Žurnal24 main
Spletni portal zurnal24.si je četrti najbolj obiskani medijski portal v Sloveniji in je na prvem mestu med portali časnikov.

Spletni portal zurnal24.si je osmi najbolj obiskani spletni portal v Sloveniji, je pokazalo jesensko merjenje obiskanosti spletnih strani MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice. Pohvali se lahko z dosegom 284.621, kar pomeni, da je v času med 29. septembrom in 26. oktobrom, ko je raziskava potekala, toliko različnih bralcev obiskalo spletno stran.

Odgovorna urednica portala zurnal24.si Milena Kalacun Lapajne © Žurnal24

 
"Upali smo, da bomo kljub 120-odstotni rasti aprila 2008 oktobra še vedno beležili rast. Še posebej smo ponosni na to, da imamo resnično lojalne bralce, saj smo se oktobra soočali z velikimi tehničnimi težavami.Vidimo, da nas to ni ustavilo in smo se na MOSS-ovi lestvici uvrstili še višje kot aprila. Največji uspeh pa je zagotovo prvo mesto med časopisnimi portali," je povedala odgovorna urednica spletnega portala zurnal24.si Milena Kalacun Lapajne .

 

Rezultati

1. 24ur.com 810.459

2. najdi.si 782.941

3. siol.net 584.991

4. rtvslo.si 511.046

5. bolha.com 391.361

6. podnapisi.net 351.502

7. avto.net 339.083

8. zurnal24.si 284.621

Četrti med medijskimi portali 
Med medijskimi portali se je zurnal24.si uvrstil na četrto mesto, med portali časnikov pa je na prvem mestu, kar pomeni, da je prehitel spletni portal časnika Delo, ki se je v tokratnem merjenju z dosegom 230.086 različnih uporabnikov uvrstil šele na 12. mesto. Na prvo mesto se je pred najdi.si (782.941uporabnikov) uvrstil spletni portal 24ur.com z 810.459 različnih uporabnikov. Sledita siol.net in portal slovenske nacionalne televizije rtvslo.si.

Raziskava obiskanosti spletnih strani je sicer pokazala tudi, da je v Sloveniji več kot milijon uporabnikov interneta.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.