5 |
Odstotkov gostov na Bledu je Slovencev. |
V časih krize bo najpomembneje, da bodo ljudje obdržali službo in da nas ne bi zajeli vsesplošna brezvoljnost in črnogledost. Eva Štrovs Podlogar |
|
Iskanje novih trgov
V bohinjskem turizmu recesije po besedah direktorjaTurizma Bohinj
Klemena Langusa še ne občutijo in so bili med decembrskimi prazniki hoteli polni.
Domačih gostov je okoli 30 odstotkov in nanje bodo tudi v prihodnje usmerili promocijo. V Kranjski
Gori je manjše povpraševanje za pomlad in poletje, zato se bodo z oglaševanjem in promocijskimi
akcijami usmerili na slovenski trg in na trge, ki jih recesija še ni prizadela. Blejski, bohinjski
in kranjskogorski turistični delavci bodo s skupnimi akcijami nastopali pri projektu Julijske Alpe;
ta teden se odpravljajo na turistični sejem na Norveško, konec meseca pa na Dunaj.
Na Bledu bodo konec januarja pripravili kulinarični vikend s predstavitvijo kulinaričnega vodnika Okusiti Bled, februarja mednarodni balonarski festival, aprila bodo vabili s Škofjeloškim pasijonom, maja pa z bohinjskim Festivalom cvetja. "Dejavni bomo tudi pri iskanju novih trgov, dobra priložnost naj bi bil španski trg," je dodala Štravs Podlogarjeva.