Slovenija
6 ogledov

Računajo na domače goste

Blejski hoteli so bili decembra polni, slabši obeti so za drugo polovico januarj Žurnal24 main
Turistične delavce na Gorenjskem po relativno dobrem prazničnem obdobju skrbita pomlad in poletje. Priložnost vidijo v domačih gostih in novih trgih.
 

5

Odstotkov gostov na Bledu je Slovencev.

"Pri nas se je decembra poznal izpad biatlona, ne recesija. Kljub temu so bili hoteli med novoletnimi prazniki polni, januarja pa se napovedujejo težji časi," je včeraj dejala direktoricaTurizma Bled Eva Štravs Podlogar. Nekoliko slabše, od 50- do 70-odstotno, so bili hoteli zasedeni med božičnimi prazniki, gostje so na Bledu bivali od dva do pet dni, prevladovali so Italijani, Nemci in Britanci, sledili pa so jim gostje iz Rusije, Srbije in Hrvaške.

 
 

V časih krize bo najpomembneje, da bodo ljudje obdržali službo in da nas ne bi zajeli vsesplošna brezvoljnost in črnogledost.

Eva Štrovs Podlogar

 
"Čeprav so bili hoteli, v katerih je 2200 ležišč, in zasebne sobe z 800 ležišči za novo leto polni, se nam zelo pozna, da na Pokljuki ni bilo biatlonske tekme. Tudi povpraševanje za prihodnje mesece je manjše, zato bomo pripravili posebno ponudbo za določene ciljne skupine, dejavni smo na srbskem tržišču, vendar bo morala korak naprej storiti tudi država s poenostavitvijo postopkov za pridobitev vizuma," je povedala Štravs Podlogarjeva. V prihodnje računajo tudi na domače goste, dozdaj jih je bilo na Bledu okoli pet odstotkov, novembra je bilo tako 2700 nočitev slovenskih in 15 tisoč nočitev tujih gostov.

Iskanje novih trgov
V bohinjskem turizmu recesije po besedah direktorjaTurizma Bohinj Klemena Langusa še ne občutijo in so bili med decembrskimi prazniki hoteli polni. Domačih gostov je okoli 30 odstotkov in nanje bodo tudi v prihodnje usmerili promocijo. V Kranjski Gori je manjše povpraševanje za pomlad in poletje, zato se bodo z oglaševanjem in promocijskimi akcijami usmerili na slovenski trg in na trge, ki jih recesija še ni prizadela. Blejski, bohinjski in kranjskogorski turistični delavci bodo s skupnimi akcijami nastopali pri projektu Julijske Alpe; ta teden se odpravljajo na turistični sejem na Norveško, konec meseca pa na Dunaj.

Na Bledu bodo konec januarja pripravili kulinarični vikend s predstavitvijo kulinaričnega vodnika Okusiti Bled, februarja mednarodni balonarski festival, aprila bodo vabili s Škofjeloškim pasijonom, maja pa z bohinjskim Festivalom cvetja. "Dejavni bomo tudi pri iskanju novih trgov, dobra priložnost naj bi bil španski trg," je dodala Štravs Podlogarjeva.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.