Slovenija
5 ogledov

Še tri leta brez ceste

Rok Peče, podžupan MOM, je že pred dvema letoma opozarjal na državno sramoto – e Žurnal24 main
Edina zaprta državna cesta. V Melju se pripravljajo na gradbena dela. Večino bodo financirali na DRSC.

Kot kaže, naj bi se dela na edini zaprti državni cesti v Sloveniji, natančneje pod Meljskim hribom, kmalu začela. Čeprav so nam na Direkciji RS za ceste (DRSC) še lani zagotovili, da bo cesta dokončana predvidoma leta 2011, očitno ne bo tako. Na DRSC po novem pravijo, da povezava pod Meljskim hribom ne bo končana pred letom 2013.

Kangler: Dogovor kmalu

5,7 milijona evrov je ocenjena vrednost gradbenega projekta ceste pod Meljskim hribom.

“Pridobljena je projektna dokumentacija, razpis za izvedbo gradbenih del bo pripravljen predvidoma marca 2010. Trenutno je v postopku pridobivanja pravica za upravljanje zemljišč ministrstva za okolje in prostor, Agencije RS za okolje ter Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS. Dela bomo predvidoma začeli septembra letos,” so za Žurnal24 pojasnili na DRSC. Kot smo še izvedeli, naj bi se na Mestni občini Maribor (MOM) z DRSC pogajali o višini sofinanciranja ceste. “Smo v kontaktih in pogajanja so pred koncem,” nam je zagotovil Franc Kangler, župan MOM. Občina bo namreč izvedla in plačala gradnjo meteorne kanalizacije in plinovoda.

Gostejši promet

Omejitev dela
Pet mesecev na leto. Dela na trenutno še zaprti cesti naj bi bila tudi časovno omejena zaradi ptic, ki prebivajo na tem območju. “Dokončanje gradbenih del je predvideno približno tri leta po začetku gradnje. Upoštevati je treba naravovarstvene pogoje, ki predvidevajo, da je treba večino del izvesti zunaj vegetacijske in gnezditvene sezone – to je med septembrom in januarjem,” so povedali na DRSC.

Čeprav je bila nekdaj cesta glavna povezovalna pot med Malečnikom in mestom, kjer so po tej poti v industrijski del Maribora na delo hodili mnogi, Vlado Mak, predsednik Krajevne skupnosti Malečnik - Ruperče, pravi: “Skoraj smo že nehali verjeti, da bo ta cesta narejena. Vsako leto prestavljajo roke, ko naj bi že začeli dela. Zdaj so pred nami nove obljube. Res pa je, da bo za stanovalce v našem kraju to prineslo večjo frekvenco prometa iz Dupleka, Lenarta in Gornje Radgone, kar za kakovost življenja ni najboljše.”

DRSC večino sredstev
Kot smo še izvedeli, naj bi bila projektantska vrednost gradbenih del slabega 5,7 milijona evrov, pri čemer znaša predviden delež DRSC dobrih pet milijonov evrov, delež MOM pa 545 tisoč evrov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.