Slovenija
19 ogledov

Stolp bo nižji

Letalska nesreča, v kateri je umrlo vseh 180 potnikov in članov posadke, se je z Žurnal24 main
Minister za promet Radovan Žerjav od Kontrole zračnega prometa Slovenije in projektantov zahteva optimalno rešitev za nov objekt za vodenje in kontrolo zračnega prometa ob Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana.

Prostor, na katerem bo objekt brez načrtovanega stolpa stal, naj bi bil po možnosti tik ob terminalih. Takšna lokacija bi omogočila postavitev nižjega kontrolnega stolpa. Minister se je srečal tudi z direktorjem Kontrole zračnega prometa Srečkom Janšo in mu dal "še nekaj časa za razmislek o odstopu s položaja direktorja Kontrole zračnega prometa Slovenije" .

Delovna skupina v pripravi
Delovna skupina, ki bo bedela nad pripravo novega načrta, bo v kratkem imenovana. Treba bo poiskati novo lokacijo za kontrolni stolp, pripraviti nov časovni in operativni načrt izvedbe študij in gradnje projekta.


Žerjav je dal Janši čas za razmislek. © BOBO

 
Nov objekt
Nov objekt naj bi vseboval kontrolni stolp, kontrolo zračnega prometa, center za servisiranje letal pri preletih slovenskega zračnega prostora, tehnični center, center informacijskih služb in poslovni del kontrole zračnega prometa. Zaradi rasti letališča bo po letu 2010 nov objekt nujen, saj storitve kontrole iz obstoječih objektov ne bodo mogli opravljati v zadostnem obsegu. Ogrizek je poudaril, da bo novi center financiran iz lastnih sredstev Kontrole letalskega prometa.

Zamude pomenijo izgubo
Neustrezni prostori bi povzročili zamude v slovenskem zračnem prostoru, kar bi lahko imelo negativne posledice za razvoj letalskega prometa. Zaradi zamud je pričakovati, da bi se uporabniki začeli izogibati slovenskemu zračnemu prostoru. Največ posledic pa bi občutila Adria Airways.

"Višina stolpa je pogojena z okolico, z oddaljenostjo od vzletno pristajalne steze. Letališče ima izjemno rast prometa, obenem pa vodi tudi lokalni letalski promet," je povedal predstavnik društva Jan Lieven Jolič . Višina stolpa je pomembna zaradi varnosti zračnega prometa in vidnega polja kontrole letenja. 
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.