Slovenija
15 ogledov

Strah pred poplavo

Andreja Zorca srbi, da bi zaradi gradbenih odrov hitreje poplavilo. Žurnal24 main
Zaradi gradbenih odrov na Malem grabnu obstaja večja možnost poplav. Inšpektorji so izvajalca že opozorili.
''Kdo bo odgovarjal za poplavo pri južni ljubljanski obvoznici?'' se sprašuje Andrej Zorec, ki živi v bližini. Del obvoznice po naročilu Darsa obnavljata SCT in Cestno podjetje Ljubljana. V okviru tega potekajo tudi dela na mostu čez Mali graben. Obnova bi morala biti končana do konca avgusta, a se bo zavlekla do sredine septembra, ker niso mogli sočasno zapreti priključkov Center in Vič v smeri Malence - Kozarje.

Zorec meni, da je zaradi gradbenih odrov v strugi večja možnost poplav. ''To je poplavno območje, ki s poplavo grozi že skoraj ob vsakem napovedanem dežju. Človek je v stalnem strahu, kdaj bo voda Malega grabna spet prestopila breg in zalila stanovanjske prostore,'' pravi in dodaja, da so poleg tega delavci zaprli še pot za pešce in kolesarje pod avtocesto. S hojo po tej poti se ljudje izogibajo prometnejši in zato nevarnejši cesti.

 

''Dajejo slab zgled''

Neupoštevanje. Ob našem obisku so obe zapori prečkali tudi starši z majhnimi otroki. ''Povsem nerazumljivo je, da to počnejo v spremstvu otrok in jim tako dajejo resnično slab zgled glede spoštovanja pravil,'' meni Marjan Koler z Darsa.

Brez odra ni dela
''Med obnovo kljub padavinam ni bilo težav,'' pravi Marjan Koler iz Darsove službe za komuniciranje, a dodaja: ''Vsekakor pa brez odra del ni mogoče opravljati.'' V strugi bodo vse vrnili v prvotno stanje, pod mostom pa bodo obnovili kamnito izložbo.

Območje sanacije mostu si je ogledal tudi okoljski inšpektor s predstavnikom Hidrotehnika. Izvajalcu del so naročili, da mora ob pojavu višjih voda na območju obnove takoj začeti izvajati ukrepe za preprečevanje poplavljanja okoliških zemljišč.

''Opozorjen pa je bil tudi na odgovornost za škodo, ki bi zaradi neizpolnjevanja teh ukrepov nastala v okolju,'' pove Saša Horvat Šimonka, tiskovna predstavnica Inšpektorata RS za okolje in prostor, pravi pa tudi, da postopek v zvezi s posegom nadaljujejo.

Zapore ne upoštevajo
Pot, ki jo omenja Zorec, so delavci zaprli ter postavili prometne znake in plastično ograjo, ki prepovedujejo prehod. ''Pot sem si ogledal tudi sam; zaradi zaprtega prehoda pod mostom je nekoliko daljša, vendar pa vseeno vodi do Tržaške ceste po urejenih pločnikih na eni ali drugi strani,'' pojasni Koler.

Popolna zapora je po njegovih besedah potrebna zaradi varnosti, kljub znakom in ograji pa je pešci ne upoštevajo. Še več, ob našem obisku so mirno splezali tudi čez žičnato ograjo pred mostom in šli prek gradbišča.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.