Več kot dva tisoč podpisov za spremembo prometne ureditve v starem delu mesta je zbrala civilna iniciativa.
Civilna iniciativa za revitalizacijo mestnega jedra je kranjskemu županu
Damijanu Pernetu predala peticijo z več kot dva tisoč podpisi in zahtevala rešitev
težav, s katerimi se zaradi zaostrene ureditve v starem mestu srečujejo stanovalci, podjetniki,
kulturni delavci in obiskovalci. Prepričani so, da vztrajanje občinskega vodstva pri strogi
uveljavitvi pešcone staremu mestnemu središču ne prinaša nič dobrega.
Zapirajo prostore |
• Peticijo je podpisalo
93
podjetnikov.
|
Medtem ko mestna uprava zagovarja strog koncept pešcone v starem delu mesta, vidijo v civilni iniciativi v tem temeljno težavo oživitve. "Mestno središče je poslovno-stanovanjska soseska, promet pa je tesno povezan s funkcionalnostjo teh površin," je povedal predstavnik civilne iniciative Aleksander Pavšler. "Ne zagovarjamo nebrzdanega parkiranja, ampak minimalno merilo, da mesto funkcionira. Zdaj ne," je prepričan.
Pretirano hitenje
Župan Damijan Perne je spomnil, da je stari del Kranja, kar zadeva možnosti za organiziranje prometa, specifičen. Zatrdil je, da se mestna uprava težav s pomanjkanjem parkirnih prostorov zaveda, in opozoril na prizadevanja za dve novi garažni hiši na obrobju mesta, do katerih želi mestna uprava priti prek zasebnega partnerstva. Pavšler prizadevanja mestne uprave sicer priznava, vendar meni, da ne bi smela zaostriti ureditve, dokler hiši ne stojita.
Propad podjetništva
Z ukrepi mestne uprave so nezadovoljni tudi podjetniki, trgovci in lastniki lokalov. Opozarjajo, da je mesto preveč zaprto, prihodek je slabši, in prepričani so, da je vzrok za to slabši obisk. Zaradi zaostrene ureditve naj bi bilo obiskovalcev vse manj, po njihovem jih dodatno odganjajo tudi nerazumno visoke parkirnine. Vse to po njihovem vodi v propad podjetništva v mestu.
Kako lahko občina pomaga?
Perne zavrača trditve, da je stari del povsem zaprt, in izpostavlja dostavne ure. Trgovce je tudi pozval, naj mu predložijo konkretne predloge, kako bi jim lahko občina pomagala. Hkrati je priznal, da je cilj drage parkirnine odvrniti obiskovalce od parkiranja v mestnem jedru. "Ko bo parkirnih hiš dovolj, bo zanimanje za parkiranje v mestu manjše," je končal.