Slovenija
179 ogledov

Za obnovo Partizanke

Prebivalci vasi ob vznožju Kočevskega roga pravijo, da je Partizanka postala smr Žurnal24 main
Civilna iniciativa. Če letos ne bo obnove, bodo cesto zaprli, ko bo ta najbolj prometna.

Novo mesto.

1970. leta je bila regionalna cesta Partizanka nazadnje v celoti obnovljena.

 

Prebivalci, ki živijo ob cesti od Soteske do Črnomlja, tako imenovani Partizanki, in jo vsakodnevno uporabljajo za pot v službo ali šolo in domov, pravijo, da je postala smrtno nevarna, razmere za vožnjo po njej pa neznosne.
Obnova križišča še letos?
Partizanka v Podturnu.
Glede obnove križišča v Podturnu, ki je bila – tako kot smo pisali jeseni 2008 – predvidena za letos, na DRSC zdaj pravijo, da je letos predviden dokončen odkup objektov v križišču. Franci Vovk, župan Občine Dolenjske Toplice, nam je povedal, da so vsi trije objekti že odkupljeni, občina pa pripravlja dokumente za pridobitev gradbenega dovoljenja in izvedbo projekta. “Priprava dokumentov je v zaključni fazi in upamo, da bodo letos to križišče tudi gradili, čeprav posebne postavke v državnem proračunu zdaj ni. Po odkupu objektov ni bilo več denarja za ta projekt, tako da zdaj pripravo dokumentov financira občina,” je še povedal Vovk. Kot je dodal, hkrati pripravljajo tudi dokumente za ureditev križišča lokalne ceste in Partizanke v Podhosti.

 

Združeni v civilni iniciativi (CI) za obnovo Partizanke so na ministra Patricka Vlačiča, Direkcijo Republike Slovenije za ceste (DRSC) in občine Črnomelj, Semič in Dolenjske Toplice naslovili pismo, v katerem zahtevajo obnovo omenjene ceste še letos.

S turisti več prometa
Zadnja leta, odkar so na Hrvaškem zgradili avtocestno povezavo od Reke do Splita, se vse več turistov na poti do tja pelje od Ivančne Gorice, prek Soteske, Črnomlja, do mejnega prehoda na Vinici,” pravi Milenko Vukojević iz CI za obnovo Partizanke. Prometna obremenitev je po podatkih DRSC 3.600 vozil na dan, povečanje prometa pa 61-odstotno, dodaja Vukojević. “Cestišče je katastrofalno uničeno, nastalo je veliko nevarnih odsekov z udarnimi jamami, na določenih mestih je prišlo do posedanja terena, na cestišču so se pojavile razpoke,” posledice povečanega prometa opiše Vukojević. Kot pravijo v CI bodo za podkrepitev zahteve zbirali tudi podpise pod peticijo. Odgovor na pismo pričakujejo do konca prihodnjega meseca, če jim ne bo ugodeno, pa bodo, kot pravijo, prisiljeni pripraviti zaporo ceste, ko bo ta najbolj obremenjena.

Denar le za krpanje
Investicijska vzdrževalna dela na cesti Soteska–Črnomelj, razen ureditve križišča v Podturnu, letos niso predvidena, so nam povedali na DRSC. V okviru rednega vzdrževanja pa nameravajo letos na odseku od Soteske do Črmošnjic na nekaj manj kot sedmih kilometrih opraviti ročno krpanje z rezkanjem. Na odseku od Črmošnjic do Črnomlja pa načrtujejo globinske sanacije na dobrih 20 kilometrih. Na odseku Soteska–Črmošnjice načrtujejo tudi obnovo 20 metrov dolgega poškodovanega opornega zidu.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.