Slovenija
313 ogledov

Zato so bile na avtocesti takšne kolone

Nesreča na Primorki Dars
Popolna zapora je trajala eno uro in pol, a ker je preiskovalni sodnik na prizorišče prispel šele okoli 11. ure so morali delavci čakati, preden so lahko cesto spet usposobili za normalne promet.

Zaradi današnje prometne nesreče na primorki je bila v smeri proti Ljubljani avtocesta popolnoma zaprta od 8. do 9. 30. "Nato je bil promet sproščen po odstavnem pasu," pojasnjujejo pri Družbi za avtoceste. "Ob 11.30 so bile posledice v celoti odstranjene in promet sproščen."

Dodajajo, da je bil, ker je prišlo do hude poškodbe ene osebe, na kraj nesreče pozvan tudi preiskovalni sodnik.

Čakali na preiskovalnega sodnika

"Ta je prispel okrog 11. ure in ko je v cca 15 minutah zaključil z ogledom, so delavci, DARS, vzdrževalci avtoceste v roku 15 do 20 minut vzpostavili avtocesto v stanje, da je bil omogočen normalen promet," pojasnjujejo pri Darsu. "V vmesnem času je potekalo varovanje kolone, avtovleke so bile pripravljene in, kot navedeno, po zaključku dela preiskovalnega sodnika, je DARS v približno 15 do 20 minutah vzpostavil avtocesto, da je bil promet proti Ljubljani omogočen znova po odstavnem in voznem pasu."

Nesreča, v kateri je bilo udeleženih pet vozil, se je zgodila na mostu čez Ljubljanico pri Vrhniki v smeri Ljubljane. Zastoj je segel dlje kot do izvoza Unec, kar je približno 24 kilometrov.

Podobno so čakali jeseni

Do podobno dolgih zastojev je na primorki prišlo tudi septembra lani, ko je policistom, ki so bili napoteni na kraj nesreče zagodlo pokvarjeno vozilo. Na kraj nesreče so prišli šele, ko so reševalci in gasilci že odpeljali, a delavci Darsa so morali čakati nanje, preden so odstranili posledice nesreče.

Trčil v stoječe vozilo

"Z zbranimi obvestili in opravljenim ogledom kraja je bilo ugotovljeno, da je voznik osebnega vozila znamke Citroen C5 vozil po levem prometnem pasu avtoceste in dohitel stoječo kolono vozil," je sporočila Maja Ciperle Adlešič iz PU Ljubljana. "Ker pa voznik hitrosti in načina vožnje ni prilagodil  prometnim razmeram ter svojim vozniškim sposobnostim, tako da bi vozilo ves čas vožnje obvladoval oz. ustavil pred oviro,  ki jo glede na okoliščine, lahko pričakuje je s sprednjim delom vozila trčil v zadnji del osebnega avtomobila znamke Citroen berlingo, katerega voznica je takrat  stala na levem prometnem pasu."

Po trčenju  je vozilo Citroen berlingo obstalo na levem prometnem pasu, medtem, ko je vozilo Citroen C5 odbilo v levo, kjer je trčilo v kovinsko varovalno ograjo. "Po trčenju v ograjo je vozilo Citroen C5 zdrselo naprej, kjer je trčilo v vozilo voznika Peugeota 208, ki je tedaj stal na levem prometnem pasu pred vozilom Citroen Berlingo."

Povzročitev nesreče iz malomarnosti?

Po omenjenem trčenju je vozilo Peugeot 208 odbilo v desno na desni prometni pas, po katerem je takrat pripeljal voznik vlečnega vozila znamke Volvo, s pripetim polpriklopnikom znamke Krone, s  katerim sta trčila. "V naletu vozil so bili udeleženi še voznica osebnega vozila znamke Renault vel satis, voznik osebnega vozila znamke Ford focus in voznica osebnega vozila znamke VW caddy, ki so takrat stali v koloni vozil," so še povedali pri PU Ljubljana. "V nesreči se je voznik osebnega vozila znamke Peugeot 208 lažje, njegov sopotnik pa hudo (reanimacija in je življensko ogrožen) telesno poškodoval."

Oba sta bila z reševalnim vozilom odpeljana v KC Ljubljana.

Policisti nadaljujejo s preiskavo zaradi sumov storive kaznivega dejanja povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti. 

dezurni@zurnal24.si

 

Komentarjev 15
  • jakec1575 09:44 26.maj 2017.

    Moram reci, da se prometne konice izogibam. Toliko napetosti, zivcnosti, nevrnih manevrov zlepa ne vidis. Vidis pa tudi neobvladovanje vozil v teh manevrih. S samo malo vec varnostne razdalje pol zastojev ne bi bilo.kjer ni semaforjev ni razlogov za zastoj. ...prikaži več Premajhna varnostna razdalja pomeni priziganje zavornih luci. Kdor je hodil v avtosolo ve, da ga je instuktor ucil, da se na AC zavore uporablja zgolj, ceče nujno oz se promet obvladuje s pravilno voznjo. Ravno zaradi povzrocanja zastojev. Prvi pohodi bremzo za 1s, 10 za njim se ze ustavi, ker vsak naslednji od prvega pobremza malo vec. in tako nastajajo zastoji brez razloga. Ker ljudje nimajo prometnega IQja.

  • zdrej 09:18 26.maj 2017.

    Se strinjam s KOJAK. Bil marca nekega leta v Nemčiji in vozil nekaj 100km po nespluženih AC v Nemčiji in Avstriji.

  • zdrej 09:16 26.maj 2017.

    Jep. Sem imel pred mesecem dni eno pot čez celotno Slovenijo. Na tej poti je bilo 6 situacij, ki so pomenile potencialno nesrečo. Na žalost večina v okolici in v Ljubljani (okolica je tam 30 km v tem primeru). Da ...prikaži več Da ne bo nekega javkanja, to so bilo vozniki, ki so prehitevali po desni na AC, ter so se vrivali nazaj na prehitevalni pas 3x. Pa recimo neprilagoditev hitrosti glede na situacijo in potem cvilijo gume 2x (1x bilo precej blizu ). Ter 1x izsiljevanje prednosti. Ma tako kulturo mamo. Potem se pa čudit, zakaj pride do takih nesreč. Jaz se čudim, da jih je tako malo. In tu bi policija lahko naredila kaj več. Recimo vsaj začela meriti sekundno varnostno razdaljo in kaznovati kršitelje (kazni so že tak prevelike pri nas).