Starši učencev Osnovne šole Franceta Prešerna in varovancev varstveno-delovnega centra so na
ponedeljkovi okrogli mizi izrazili željo po podhodu pod Kidričevo cesto. Večina otrok prečka eno od
najbolj prometnih cest v mestu na najnevarnejšem odseku, na zavoju pred zdravstvenim domom, starši
pa menijo, da je pravi čas, da se enkrat za vselej poskrbi za varnost sedanjih in prihodnjih
generacij.
Kidričeva cesta
|
Rekonstrukcija križišča na Kidričevi je le del projekta, ki zajema odsek od križišča pri
porodnišnici do križišča pri obeh bencinskih črpalkah. Poleg rekonstrukcije vozišča in gradnje dveh
krožišč je predvidena še gradnja pločnikov in kolesarskih stez, ureditev odvodnjavanja in javne
razsvetljave, obnova komunalne infrastrukture, semaforizacija in ureditev avtobusnih postajališč.
|
Ravno zdaj namreč izbrani projektant Direkcije Republike Slovenije za ceste pripravlja idejno zasnovo obnove Kidričeve ulice. Direkcija je sicer že pred sedmimi leti v sklopu ureditve regionalne ceste Kranj–Kokrica pridobila idejnoprojektno dokumentacijo rekonstrukcije, vendar pa je nadaljevanje projekta vse do letos obtičalo v pomanjkanju sredstev. Z zagotovitvijo sredstev v letošnjem proračunu se je nadaljeval, projektant pa je tako med drugim že pripravil nov geodetski načrt. Starši otrok menijo, da bi lahko kranjska mestna uprava direkcijo prepričala, naj namesto klasičnega prehoda za pešce ob krožišču zgradi podhod.
Izboljšana pretočnost
Starši so prepričani, da bi ob boljši varnosti podhod prispeval tudi k večji pretočnosti prometa. Podžupan Igor Velov pobudi o podhodu ne nasprotuje. Je pa ob tem dodal, da se tudi sicer obeta razbremenitev Kidričeve ceste, saj ravno zdaj mestna uprava za Zlato polje pripravlja lokacijski načrt, ki predvideva novo prečno povezavo med Lidlom in vojašnico. Spomnil se je sicer tudi pobud, da bi mestna uprava nekaj deset metrov stran, pri zdravstvenem domu, usposobila podzemni hodnik do kotlovnice, ki bi olajšal dostop s parkirišča, vendar pa dvomi, da bi ga učenci uporabljali.
Ne pred letom 2010
O podrobnostih in predvideni vrednosti načrtovane investicije na direkciji za ceste ne morejo govoriti, dokler projektna dokumentacija ne bo izdelana. Razkrili so le, da je po trenutno veljavnem načrtu razvojnih programov začetek gradnje predviden leta 2010.