Šport > Moto športi
8 ogledov

Räikkönen: "Izrabili so moje ime"

Kimi Räikkönen še naprej ostaja tudi dirkač v svetovnem prvenstvu v reliju. (Fot Žurnal24 main
Renault in Force India se še odločata o dirkaški posadki za sezono 2011. Nick Heidfeld, Adrian Sutil, Paul di Resta, Jerome d'Ambrosio ... To so glavni kandidati. Med njimi ni jeznega Kimija Räikkönena.
Zelo sem razočaran, da so moje ime izrabili za lastno promocijo.
Kimi Räikkönen

Štiri dirke pred koncem sezone formule 1 je vse bolj vroče vprašanje, kdo bo zapolnil zadnje proste kokpite za naslednje leto. Red Bull, McLaren, Ferrari, Mercedes, Williams in Toro Rosso imajo že davno podpisane dirkače za sezono 2011, medtem ko velja veliko zanimanja za prosta sedeža pri Force Indii in predvsem Renaultu. Zadnjih nekaj tednov se je veliko pisalo, kako si Kimi Räikkönen želi sedež pri francoski ekipi, da jih je poklical in da se dogovarjajo o sestanku. A glej ga, zlomka, zdaj je finski dirkač vse to zanikal. "Zelo sem razočaran, da so moje ime izrabili za lastno promocijo. Nikoli nisem niti pomislil, da bi dirkal za Renault, in zato vam lahko stoodstotno zatrdim, da naslednjo sezono ne bom dirkal za Renault," je za enega od finskih časnikov v sredo dejal nekdanji svetovni prvak in zdaj dirkač v reliju. Si je torej Renault vse izmislil? Ne, pravi vodja ekipe Eric Boullier. Vztraja, da ga je po dirki v Spaju poklical Räikkönenov agent in se zanimal za sedež.

Kakorkoli že, niti ni bilo pričakovati, da bi res podpisali z Räikkönenom, ko pa so pred dnevi v ekipo privabili novega ruskega pokrovitelja. Vitalij Petrov bo skoraj zagotovo obdržal sedež, pa čeprav Renault še vedno ne izključuje možnosti, da dá priložnost enemu od svojih mladih dirkačev, Nizozemcu kitajskih korenin Ho-Ping Tungu ali Belgijcu Jeromu d'Ambrosiu. Za mesto ekipnega kolega Robertu Kubici pa se zanimata tudi Nemca Adrian Sutil in Nick Heidfeld. Slednji ima to jesen priložnost, da pri Sauber Ferrariju dokaže, da še ni za staro šaro. Sam je sicer najbolj občutil, da v majhnih ekipah trenutno več veljajo lastni pokrovitelji kot dirkaške izkušnje in znanje. Še preden se je utegnil Petru Sauberju dokazati, je švicarski lastnik v ekipo pridobil najbogatejšega zemljana, Mehičana Carlosa Slima oziroma njegovo podjetje Telmex, in z njim mehiškega dirkača Sergia Pereza.

Trojica novih moštev, Lotus, Virgin in Hispania, bo dirkaško posadko iskala skupaj s pokrovitelji (morda tudi novimi lastniki) čez zimo. Pomembni potezi pa je že storil Lotus. Ne bodo več sodelovali s Cosworthom, temveč jim bo od leta 2011 motorje dobavljal Renault, menjalnike pa Red Bull.

Zanimivo je še vprašanje, kdo bo naslednjo sezono dirkal za Force Indio, ki je lani nekajkrat dokazala, da na določenih dirkališčih lahko poseže po odmevnih rezultatih. Vitantoniu Liuzziju se trese sedež. Vodsto ekipe je dalo jasno vedeti, da imajo en kokpit na voljo. Glavni kandidat zanj je njihov rezervni dirkač, ki je letos odpeljal nekaj petkovih treningov, Britanec Paul di Resta. "Ne bom se zadovoljil s še eno sezono v vlogi testnega dirkača. Upam na dirkaški sedež," je v sredo dejal Di Resta. Če pa bi Sutil, brez dvoma je to sezono njihov prvi dirkač, vendarle odšel k Renaultu (povezovalo se ga je tudi z Mercedesom, a zgodbe o odhodu Michaela Schumacherja so bolj pravljice kot resnica), bi Liuzzi lahko ostal. Toda tu je še že omenjeni Heidfeld: "Mislim, da bom dirkal naslednje leto. A dokler ne podpišem, ne morem biti prepričan. Zavedam se, da ni več veliko prostih mest."

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.