Šport > Nogomet
423 ogledov

V prvoligašu prekinili sodelovanje z agencijo

Miljan Škrbić NK Krško
Precejšnja sprememba pri poslovanju kluba.

Upravni odbor NK Krško je na zadnji seji sprejel sklep, da klub prekine sodelovanje z družbo JSP Group in športnim direktorjem Petrom Djordjevićem. Vodstvo se je za potezo odločilo, saj je mnenja, da začrtan razvoj kluba z dosedanjim partnerjem, gre za športno agencijo s sedežem v Švici, ni več mogoč. Švicarski partnerji so v slovenskega prvoligaša sicer pripeljali kar precejšnje število igralcev.

"V razvojnem načrtu, ki ga bomo začeli izvajati po koncu te sezone, so zastavljene strateške razvojne aktivnosti, ki temeljijo na ohranjanju visoke kakovosti dela nogometne šole, razvoju nogometne infrastrukture, razvoju trženjskih in komunikacijskih aktivnosti in doseganju visokih tekmovalnih ciljev," si zapisali pri krškem klubu.

"Z uresničitvijo razvojnega načrta želimo v NK Krško do leta 2022, ko bomo proslavili 100. obletnico kluba, klub dvigniti iz amaterskega društva v profesionalno športno organizacijo, ki dosega visoke organizacijske in športne cilje ter je pomemben soustvarjalec športnega in nogometnega dogajanja v Posavju in Sloveniji. Z naravnim razvojem kluba, ki temelji pretežno na domačem znanju, domačih igralcih, zvestih navijačih in lokalnemu gospodarstvu, bomo ohranili svoje zeleno srce, svojo pripadnost Posavju in zrasli v mali veliki klub," so še dodali.

Miljan Škrbić NK Krško Razhod Šport "Predvsem ne bomo počeli zadev na silo"

"V začrtanem razvoju kluba NK Krško, ki ga bomo začeli izvajati v naslednji sezoni, predvsem ne bomo počeli zadev na silo, vsak bo opravljal delo, za katerega je v klubu zadolžen. Želimo si, da s pomočjo lokalne skupnosti in gospodarstvenikov iz regije, ki delijo naše cilje in vrednote, poiščemo takšne rešitve, ki bodo po eni strani koristile in obogatile poslovne odnose, ključno pa je, da na dolgi rok koristijo razvoju posavskega nogometa in razvoju ter vzgoji posavske mladine," je za Žurnal24 dejal predsednik kluba Zoran Omerzu. 

V Sloveniji se model sodelovanja s športnimi agencijami doslej že večkrat ni izplačal, velike težave so nazadnje imeli v celjskem klubu, ko ukrajinski vlagatelji lani niso izpolnili svojih finančnih obljub. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice