Šport
5 ogledov

Poravnava med Armstrongom in časopisom

Lance Armstrong Reuters
Nekdanji kolesarski zvezdnik Lance Armstrong in britanski časnik Sunday Times sta dosegla poravnavo v sodnem postopku, ki ga je časnik sprožil potem, ko je prišla na dan dopinška zgodovina nekdanjega junaka Toura.

Times je o njegovih nečednostih pisal že leta 2006, a takrat dokazov še ni bilo in je moral kolesarju plačati 350.000 evrov. Pri britanskem časniku sicer niso razkrili finančnih podrobnosti poravnave, so pa sporočili, da so "dosegli končno rešitev, sprejemljivo za vse vpletene strani."

Denar v zameno za umik tožbe

Zgodba o Lancu Armstrongu in Sunday Timesu se je začela leta 2006; takrat sta novinarja tega časnika Alan English in David Walsh zapisala, da si kolesar pomaga s prepovedanimi sredstvi. Ker dokazov takrat še ni bilo, ju je Armstrong tožil, nato pa v zameno za umik tožbe dobil odškodnino v višini 350.000 evrov.

Ta znesek, zamudne obresti in stroške odvetnikov pa so pri Sunday Timesu lani terjali nazaj, potem ko je odločitev krovne ameriške protidopinške organizacije Usade, ki je v obrazložitvi Armstrongovega primera zapisala, da je šlo za enega najbolj razvejanih in prikrivanih dopinških početij zadnjih let, po njihovem mnenju povsem potrdila takratno pisanje novinarjev.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.