Svet
1 ogledov

Lubitz s tretjino manj vida izgubil sanje

Kokpit letala Profimedias
Andreas Lubitz želel postati kapitan in pilotirati večja potniška leta, tudi največjega na svetu.

Kapitan Frank Woiton je z Andreasom Lubitzom, ki je še vedno glavni osumljenec za torkovo strmoglavljenje letala Germanwingsa v francoskih Alpah, letel pred tremi tedni. Za Bild je Woiton dejal: "Govoril je z mano o šolanju in kako zadovoljen da je. Dejal mi je, da želi pilotirati dolgotrupna letala in postati kapitan. Zelo dobro je obvladal letenje in letalo je imel pod nadzorom."

Woiton, ki je bil tako kot Lubitz doma v kraju Montabaur blizu nemškega Düsseldorfa, je še povedal, da je Lubitz sanjal o pilotiranju velikanov boeing 747 in airbus A380, slednje je največje potniško letalo na svetu, saj lahko prevaža med 544 pa vse do 800 potnikov. Nasprotno airbus A320, ki naj bi ga Lubitz glede na dosedanja dognanja zavestno obrnil navzdol proti tlom, lahko hkrati prevaža 180, v različici A321 pa do 220 ljudi. 

Kopilot videl že 30 odstotkov slabše

Lubitz je bolehal za hitrim pešanjem vida, kažejo zadnje vesti iz Nemčije, Bild am Sonntag je v današnji izdaji poročal, da mu je odstopila mrežnica. Zadnjič naj bi pri zdravniku pomoč iskal 10. marca.

Doslej naj bi izgubil že 30 odsotkov vida, pa danes poroča francoski Le Figaro, sklicujoč na visoke vire pri preiskavi. Pri družbi Lufthansa, materinski družbi Germanwingsa, so včeraj zavrnili, da bi vedeli za Lubitzove zdravstvene težave. 

Z iskanjem delcev trupel se mudi, kopilota uradno še ni 

Medtem reševalci na mestu nesreče v Alpah na jugovzhodu Francije hitijo z iskanjem delov trupel 150 ljudi, kolikor jih je bilo na krovu letala. Doslej so našli med 400 in 600 kosov, identificirali pa so DNK 78 ljudi, poroča Bild. Med njimi naj bi bili prepoznani tudi posmrtni ostanki Andreasa Lubitza, čeprav je francoski tožilec in eden od vodij preiskave Brice Robin danes to zanikal in po poročanju STA pojasnil, da v tej fazi "ne identificiramo žrtev, ampak samo sledi DNK." 

PREBERITE ŠE

Za ključne se lahko izkažejo najmanjše podrobnosti, od prstnih odtisov in zobovja do delcev osebnih dokumentov in nakita. Sicer pa v tovrstnih katastrofah ponavadi veliko večino žrtev identificirajo s pomočjo zobozdravstvenih evidenc

Reševalci na gori bijejo bitko s časom, saj imajo na voljo le še deset dni, potem bo večina ostankov verjetno preveč uničenih, da bi jih še lahko prepoznali z DNK analizo, je poročal Bild.

Da bi pohitrili preiskavo, do goratega prizorišča, kjer je naklon med 40 in 60 stopinjami, gradijo cesto. Sedaj namreč moštvo na goro prevažajo s helikopterji, ki morajo vzleteti 60-krat na dan. 

Komentarjev 2
  • francelj 08:31 30.marec 2015.

    "Dejal mi je, da želi leteti letala z dolgimi trupi." Kakšna 'slovenščina'. Človek bi se zjokal. Pilot letala ne leti, ampak pilotira. Najbrž gre za nepismen prevod iz angleščine. In velika letala niso letala z dolgimi trupi, ampak širokotrupna.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 22:46 29.marec 2015.

    No vidš kok hitr se da cesto gradit če se res hoče.