Zdravje > Prehrana
4158 ogledov

Zato jejte avokado in temno čokolado

namaz avokado Profimedia
Nova raziskva strokovnega portala Madicalnewstoday.com bo vplivala na vašo prehrano … Če želite biti lepi.

Losos, laneno seme, avokado, oljčno olje in temna čokolada so na seznamu živil, ki so izjemno prijazni za našo kožo.

Ohranjajo jo namreč zdravo, hidrirano, obenem se tudi stara manj. Skrivnost leži v omega 3 in 6 maščobnih kislinah ter vitaminu E.

bananin kruh Magazin Pozabite na avokado! To je ta hip najbolj trendovsko živilo letošnjega leta

Tudi orehi in mandlji

Portal svetuje hranjenje z ribami, ki živijo v hladnih vodah, kot so losos, sardele, atlantski slanik in tako dalje. Njihove maščobe so bogate z omega 3 maščobnimi kislinami. Dieta bogata s temi ribami lahko pripomore k zmanjšanju vnetij, koža pa je manj občutljiva na UV-žarke. Obenem vsebujejo tudi vitamin E, ki nas ščiti pred vnetji in prostimi radikali.

Priporočajo tudi hranjenje z orehi, ki ponujajo približno enake pozitivne učinke. So polni omega 3 in omega 6 maščobnih kislin, mandlji pa so denimo polni tudi vitamina E. Med semeni so zelo priporočljiva semena sončnic, ki vsebujejo cink in vitamin E, pa tudi lanena, ki so bogata z omega 3 maščobnimi kislinami. Olje dodajte kar k solati.

Izoflavoni v soji imajo pomembno vlogo pri zaščiti kože, za našo kožo je koristen tudi avokado. Med olji je lahko zdrava izbira za kožo tudi oljčno olje.

Zeleni čaj je poln antioksidantov, ki povečajo prekrvavitev kože.

Obenem je za našo kožo zelo pomemben dobršen vnos tekočine. Občasno si privoščite tudi temno čokolado.

Ne pozabite na živila, ki vsebujejo karotenoide, kot so mango, papaja, paprika, špinača in zelje.

avokado Magazin To se zgodi, če vsak dan pojeste en avokado avokado Vsebuje persin Vizita za živali Ali živali lahko jedo avokado?

anja.scuka@zurnal24.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.