Zdravje > Življenjski stil
5617 ogledov

V zadnjem mesecu v bolnišnici dve osebi, stroka opozarja na previdnost

bolnišnica bolniška postelja pacient
V zadnjem mesecu zdravili bolnika, ki sta se zastrupila s THC ob uživanju pripravkov CBD.

V Centru za toksiologijo in klinično farmakologijo opozarjajo na previdnost pri uživanju pripravkov CBD, saj lahko vsebujejo preveč THC. V zadnjem mesecu so namreč zdravili dva bolnika, ki sta se zastrupila s THC ob uživanju pripravkov CBD.

"34 letni moški je po zaužitju CBD olja zaradi "izboljšanja imunskega sistema" občutil razbijanje srca, hudo žejo, vrtoglavico in glavobol, nato je pričel bruhati in bil sprejet v bolnišnico zaradi motnje zavesti, ki je trajala en dan," so zapisali strokovnjaki s centra. Ob tem so dodali, da so hitri testi sline in urina pri pacientu bili pozitivni na THC, v krvi pa je imel imel 17 ng/ml THC. V CBD olju pa je bilo 1,36% celokupnega THC.

50 letnico je po zaužitju nightingale CBD zaradi nespečnosti pričelo dušiti, čutila je hitro razbijanje srca in mravljinčenje po desni strani telesa in ni se mogla premikati. Imunski test urina na THC je bil pozitiven. Sedem ur po zaužitju pripravka je imela v krvi 1 ng/ml THC. 

Za štiri sporne galenske izdelke namerava Lekarna Ljubljana pridobiti dovoljenja Edinstveni Slovenija Proizvajalci CBD ogorčeni: "Slovenija prva v EU nad CBD izvlečke" Lekarna Razlogi Zdravje Ministrstvo za zdravje pojasnjuje razloge za prepoved izdelkov s CBD
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice