Avto
20 ogledov

A6 avant prestola ne da iz rok

Audi A6 avant
1/30
Žurnal24 main
Nova generacija največjega Audijevega karavana A6 avanta ne prinaša revolucije, a tudi evolucija je dovolj, da je lestvica ostalim premium karavanom postavljena zelo visoko. V nasprotju s trendom zadnjih let nova generacija ni zrasla, ampak je v določenih merah celo manjša. A to je zgolj plus.

Poslovni avto za aktivne, svojega novega aduta poimenujejo pri slovenskem uvozniku, ki so avtomobil domači javnosti prikazali že teden dni po uradni premieri v Frankfurtu. Na zunaj ta 4,96 metra dolg in 1,87 metra širok avto prinaša pričakovano nadgradnjo limuzinskega A6. Do C stebrička v primerjavi z limuzino ni sprememb, nato pa se strešna linija modno kupejevesko spusti proti zadku, nizka D stebrička pa dodata svoj pečat dinamično ukrojenemu avtu. Zadnje trapezoidne luči in po dve izpušni cevi zaključujeta zadek. Da avto že po videzu deluje dinamično, priča podatek o višini, ki je z 1,46 metra za 17 milimetrov nižja od predhodnika, hkrati pa je za več kot 70 milimetrov na 2.910 milimetrov narasla medosna razdalja. Predvsem slednji podatek pove, da je kljub nekoliko manjšim zunanjim meram prostornosti za potnike v notranjosti več. Nezanemarljivo je tudi dejstvo, da je napredna lahka konstrukcija avtomobil olajšala za 70 kilogramov v primerjavi s predhodnikom.

Znotraj merilo tekmecem

Notranjost je enaka limuzini oziroma na moč podobna tisti iz modela A7, kar pomeni vrhunsko raven udobja, pomešano z modernimi tehnologijami. Spredaj je vse v znamenju loka, ki teče od vrat do vrat, vmes pa so med kakovostno obdelavo umeščeni merilniki in voznikov informacijski zaslon, dvižni zaslon za infotainment in nastavljanje podvozja ter ostalih parametrov avtomobila, sredinski most z MMI-jem in opcijsko površino, občutljivo na dotik …

Po svojem okusu je mogoče naročiti notranjost z elementi pravega aluminija, treh vrst lesa ali klavirskega laka, z različnim usnjem in tkanino, tremi vrstami sedežev …

Audi A6 avant | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Seznam dodatne opreme je zelo dolg, naj omenimo na glas odzivno navigacijo, ki jo dopolnjujejo podatki z Googla, notranjost je lahko tudi WLAN točka za ostale voznike, dalje prilagodljivi žarometi (lahko tudi v LED tehniki), aktivni tempomat z možnostjo zaviranja v sili, IR-kamera za nočno vožnjo … Novost pri Audiju je sistem štirih kamer okoli vozila, ki po zgledu najbližjih konkurentov med parkirnim manevrom projicira sliko iz okolice vozila na osempalčni zaslon v notranjosti.

Ne največji, a zelo dobro obdelan prtljažnik

Prtljažnik z osnovnimi 565 litri (1.680 litrov podrt) za odtenek presega tistega iz serije 5, vseeno pa ne dosega "jame" razreda E. Serijsko je opremljen z vodili za pritrjevanje pomožnih prečnih letvic, mrežo za prtljago, zlaganjem naslonjal prek ročice iz prtljažnika, električno zložljivim rolojem … Pričakovano je dodan tudi trik iz passata varianta, ko migljaj noge pod zadnjim odbijačem samodejno odpre prtljažna vrata.

Najmočnejši prihodnje leto

A6 avant je na začetku na voljo s petimi motorji, pri katerih so porabo v povprečju znižali za 20 odstotkov. Štirivaljni je le 2,0-litrski dizel s 130 kW, medtem ko bo 3.0 TDI na voljo v dveh različicah – s 150 kW in 180 kW. Šestvaljna bencinarja sta 2.8 FSI s 150 kW in 3.0 FSI z 220 kW. Prihodnje leto se bo paleti pridružil še 3,0-litrski bi-turbo dizel z 230 kW. Ta bo povezan z osemstopenjskim tiptronic avtomatikom, medtem ko je za ostale različice na voljo sedemstopenjski športni S-tronic, brezstopenjski tiptronic ali običajni šeststopenjski ročni menjalnik. Velika večina od 40 karavanov, kolikor jih bodo prodali do konca leta, bo imela quattro pogon, ki je pri močnejših različicah standardni.

Napredna tehnologija po dostopni ceni

Cena za vstopni dvolitrski dizel brez štirikolesnega pogona se prične pri 42.680 evrih, medtem ko je 2.8 FSI po ceniku vreden 45.100 evrov. Na začetku prodaje uvoznik ponuja s pomagali bogat paket dodatne opreme bussiness s popustom več kot dva tisoč evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.