Avto
3151 ogledov

Alfa Romeo zmagovalka v strateškem dvoboju s Peugeotom

Alfa romeo quadrifoglio Alfa Romeo
Znamki Peugeot so zaradi Alfe Romeo zmanjšali ambicije.

Morda se spomnite, kako v drugem delu ZF filma Iztrebljevalec 2049 iz leta 2017 Ryan Gosling za prevoz pri iskanju nevarnih androidov v postpodnebnem armagedonu uporablja letalnik-avtomobil s Peugeotovim znakom. Šlo je načrtno Peugeotovo sponzorstvo v filmu, namenjen prvotno ameriškemu občinstvu, saj so Francozi načrtovali daljnosežno strategijo utrjevanja statusa znamke pred vrnitvijo na ameriški trg. Zadeva s filmom se ni dobro izšla, saj so njegovi ustvarjalci celo tožili Peugeot zaradi neizpolnjenih zavez.

Renault Clio LPG Poreklo avtov pri nas Avto Kje v Sloveniji so najbolj nori na "nemce", kje na "francoze" in "japonce"?

Peugeot in Iztrebljevalec | Avtor: Peugeot Peugeot

Zdaj je novi koncern Stellantis za Automotive News uradno potrdil, da s povratkom Peugeota zaradi združitve PSA in FCA ne bo nič. Odločitev sledi potezi, da so Larryja Dominiqueja, ki je bil pri Peugeotu odgovoren prav za vrnitev v ZDA, postavili na mesto tamkajšnjega vodje znamke Alfa Romeo.

Prav Alfa Romeo je glavna zmagovalka nove strategije, saj se je Stellantis očitno odpovedal povratku Peugeota po skoraj 40 letih prvenstveno na njen račun. Prodaja njenih dveh modelov giulia in stelvio ima namreč onkraj luže tako kot v Evropi precejšnje težave, krvavo potrebujejo nove modele in utrjevanje statusa. Spomnimo, da je Alfa Romeo pred leti na podoben način preživela, ko je takratni vodja FCA Sergio Marchionne izbiral med njo in znamko Lancia.

S potezo, da Peugeot ne bo konkuriral v ZDA, pa so lahko zadovoljni tudi pri znamki Chrysler, saj je bila ena najstarejših ameriških znamk tik pred tem, da jo ugasnejo, zdaj pa bo očitno dobila novo priložnost.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.