Avto
4 ogledov

Audi A3 je odvgel zgornji del

Pri Audiju pravijo, da bo novinec z zložljivo platneno streho združeval harmonič Žurnal24 main
Novi audi A3 cabriolet, katerega prihod na trg bo polepšal naslednjo pomlad, bo kupce vabil s športnim značajem, eleganco in čustvi.

Bistvo kabrioleta se seveda skriva v zložljivi strehi. Ta bo lahka in se bo tesno prilegala karoseriji, za njeno odpiranje in zapiranje pa bo v devetih sekundah poskrbela hidravlika. Streha, ki jo je mogoče odpirati in zapirati do hitrosti 30 kilometrov na uro, je na voljo v polavtomatski in avtomatski različici, slednja se lahko pohvali z dodatno zvočno izolacijo. Tako kot je že v navadi pri kabrioletih iz Ingolstadta, bodo tudi pri novincu karoserijo dodatno ojačali in tako poskrbeli za togost med vožnjo in varnost v primeru trkov.

Spredaj bo kabriolet prepoznaven po veliki maski in že značilnih luči iz diod. Kot različica bodo na voljo ksenoske luči s spremenljivo geometrijo. Audija naj bi bilo lahko prepoznati tudi od zadaj. Zadnje luči so položne in široke, tehnologija optičnih vlaken jim daje nezamenljivi audijevski videz.

Streha bo le platnena. © Audi

 
Tudi v notranjosti novinca naj bi Audi ostal zvest svoji premišljeni ergonomiji in kakovostni izdelavi s pridihom športnosti, znane iz modela TT. Na voljo bodo tri barve notranjosti. Avtomobil, dolg 4.238 milimetrov in širok 1.765 milimetrov , je namenjen štirim ljudem, prtljažnika pa je v osnovi za 260 litrov. S poklopom zadnjih naslonjal prostor za prtljago naraste na 674 litrov, tako pri odprti kot zaprti strehi, kar bi moralo zadostovati vsakdanji dinamični rabi.

Poskočni agregati
Konjenico bodo sestavljali po dva bencinska in dva dizelska agregata. Vsi motorji delujejo s tehnologijo direktnega vbrizgavanja s turbopolnilnikom. Manjši od obeh dizlov ima za 1,9 litra prostornine in 77 kW (105 KM) moči. Navora je za 250 Nm, odlika motorja je varčna poraba 5,1 litra goriva na sto kilometrov. Novi 2,0-litrski motor je zadnji krik evolucije, uporablja zadnjo generacijo tehnologije skupnega voda in spremenljivi kot lopatic, zato kljub moči 103 kW (140 KM, navor 320 Nm) ostaja tih, varčen (5,3 litra na 100 kilometrov) in "zelen" (ustreza Euro 5 standardu).

1,8-litrski TFSI bencinar je na novo razvit in ponuja za 118 kW (160 KM) moči in 250 Nm navora v širokem razponu obratov. Zadovolji se s 7,3 litra bencina na sto kilometrov. Na vrhu ponudbe je 2,0-litrski TFSI motor s 147 kW (200 KM) moči in 280 Nm navora. Njegova največja hitrost je 231 kilometrov na uro, do prve stotice pa pospeši v 7,3 sekunde. Na sto kilometrov porabi 7,6 litra bencina. Razen pri najšibkejšem motorju je pri preostalih namesto šeststopenjskega ročnega menjalnika na voljo sekvenčni avtomatski menjalnik S tronic z dvojno sklopko. 

Motorji bodo štirje z razponom moči od 77 kW (105 KM) do 147 kW (200 KM). © Audi

 
Stabilna lega v vseh razmerah
Za vedenje na cesti bo skrbelo dinamično podvozje, poleg običajne tudi v trši športni različici. K natančnemu in lahkemu vodenju bosta prispevala medosna razdalja (2.578 milimetrov) in tudi elektromehansko servokrmiljenje, ki vozniku omogoča mehko obračanje volana. Štirivodilna zadnja prema bo poskrbela za udobje tudi med športno vožnjo.

Na voljo bosta dva paketa opreme: attraction in ambition. Pri opremi ambition so med drugim standardna 17-palčna lahka platišča, športno podvozje in športni sedeži. Zahtevnejši kupci bodo lahko posegli po quattrovih paketih zunanje opreme S line in športnem paketu S line. Vrhunec ponudbe bo exclusive line.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.