Konkurenca med limuzinami višjega cenovnega razreda je zelo ostra, poleg nemškega trojčka so tu še švedi, japonci in še kdo, zato lahko pri prepričevanju kupcev odloča vsaka malenkost, še posebno če je cena drugotnega pomena. Za tiste, ki tudi pri limuzinah dajejo športnim sposobnostim avtomobila prednost pred udobnim požiranjem kilometrov, je BMW 525xd v samem vrhu ponudbe. Le malo je namreč primerljivih limuzin, ki bi se lahko glede voznih lastnosti merile z BMW-jevo petico s štirikolesnim pogonom.
Čeprav se avtomobilu pri nekaterih malenkostih in rešitvah v notranjosti morda že poznajo leta, pa sta pogonski sklop in lega na cesti še vedno vzorna. O pogonu vse dobro. Trilitrski šestvaljnik s 145 kW (197 KM) največji navor doseže že pri 1300 vrtljajih, povrh vsega deluje uglajeno in varčno. Posladek je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik steptronic, ki pri mirnejših vožnjah žene avtomobil brez kakršnihkoli sunkov, v nujnih primerih pa se hitro odzove s "kick-downi". Da bi vklopili ročno prestavljanje, res ni potrebe.
|
Bistvo tega avtomobila je vseeno štirikolesni pogon xDrive. Gre za zelo napreden sistem okoli elektronsko krmiljene večlamelne sklopke, vgrajene ob sredinskem diferencialu. Avtomobil v osnovi še vedno žene predvsem (lahko tudi povsem) zadnji par koles, prenos moči na sprednji par pa se vrši glede na trenutno hitrost in potrebe, največ do 50 odstotkov. Prednost xDriva se izkaže pri njegovem zelo hitrem odzivanju, saj številna tipala vnaprej predvidijo okoliščine vožnje. In prav zaradi tega je avtomobil ob vklopljenem stabilizacijskem programu DSC brez grobe kršitve fizikalnih zakonov nemogoče spraviti z začrtane poti, ki jo natančno odmerja volanski mehanizem.
(
Pre)športno vzmetenje
A vse ima svojo ceno in kompromisi so pri tem avtomobilu nujni. Čeprav je 525xd za večino
vrhunski stroj za krotenje ovinkov, mu bo kdo drug njegovo športnost, ki s sabo prinese (pre)trdo
podvozje in posledično bolečine v zadnji plati in hrbtenici, štel v minus, še posebno zaradi
razreda, v katerega spada.