1,4 T.jet |
Motor: 1.368 ccm, bencinski, 110 kW (150 KM)
|
Enaka, a vseeno zelo različna
Pa začnimo na začetku. Od zunaj praktično ne moremo opaziti razlik, ki se skrivajo pod
pokrovom, saj sta tako bencinar kot dizelaš na voljo v obeh paketih opreme, kot sta bila testnika.
Zato ne kaže iskati razlik pri zunanjosti, ki je oblikovana kot pristna italijanska lepotica,
drzna, a nedostopna. Ampak to so Italijani. V notranjosti je viden velik napredek pri materialih in
razporeditvi stikal ter ergonomiji, o kakšni monotoniji je brezpredmetno govoriti, o kakovosti pa
lahko rečemo, da je prvič na ravni nemških konkurentov, čeprav še ne vedno in povsod.
Napredna pogonska sklopa
A glavnina je vseeno pod motornim pokrovom: 1,9-litrski multijet je vsem že dobro
poznan in zato zelo čislan agregat, ki v 110 kW izvedbi v vsakem režimu delovanja omogoča dovolj
moči in navora, se ne zaganja, njegova turboluknja pa ni tolikšna, da bi motila. Ko je hladen, je
dobro slišen, pozneje veliko manj. Poraba je zelo spodbudna, saj povprečje le stežka spravite nad
sedem litrov, dobro pa se da shajati tudi s šestimi. Na drugi strani imate bencinarja z majhno
prostornino, a z velikimi pljuči, ki mu do sape pomaga turbopuhalo
1,9 M-jet |
Motor: 1.910 ccm, dizelski, 150 KM, 110 kW
|
Mislim, da je iz napisanega jasno, za katerega navijam, tisti, ki o tem niste prepričani, pa si še nakajkrat preberite naslov.