Avto
9 ogledov

Biturbo z dinamično-ekonomično noto

peugeot 407 coupe
1/40
Žurnal24 main
Peugeot 407 coupe kot model ni nov igralec na trgu, se je pa na njem kar obdržal, čeprav večjih prodajnih uspehov vsaj pri nas ni doživel.

Razlog za preikus je trilitrski buiturbo dizel v nosu, ki ga naredi zelo poskočnega, obenem pa porabi presenetljivo malo goriva. Proti njemu pa govorita visoka cena in vrednost na dolgi rok.
 
Presenetljivo zmogljiv motor, poraba prav tako
Kot rečeno smo kupeja preizkusili zaradi njegove novega biturbo trilitrskega dizelskega motorja z 177 kilovati največje moči. Ob zasuku ključa za zagon prvi hip ne boste dobili občutka za kako zmogljiv motor dejansko gre, saj je ta zelo dobra zvočno izoliran in tudi pri priganjanju trušč v notranjosti kljub zasnovi ni moteče slišen. Prideta pa velikost in zmogljivost do izraza ob konkretnem pritisku na stopalko za plin. Trilitrski dizel moderne zasnove namreč že kmalu nad 1.500 vrtljaji ponudi ves navor, ki ga je za 450 Nm. To so inženirji dosegli z uporabo dveh manjših, zaporedno vezanih turbin, ki poskrbita, da je navora vedno več kot dovolj, turbo luknja pa ni toliko izrazita kot bi bila, če bi avto imel le eno večjo turbino. To rezultira tudi v nižji porabi, ki je na testu znašal impresivnih osem litrov, shajali pa bi tudi z pol litra manj.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Pravi štirisedežni kupe

Zunanjosti ne moremo veliko oporekati, je pa res, da bi, če bi model datiral bližje letu v katerem smo, zadnje luči najbrž že v celoti svetile s pomočjo LED diod, na spodnjem delu pa bi se bohotil difuzor. Drugače pa gre za zelo eleganten štirisedežni kupe, ki resnično zmore akomodirati štiri odrasle obese  in je tudi po petih letih tržne poti še vedno paša za oči.

Prestižna notranjost, a leta so le tu
Vstopanje v notranjost pričakovano otežujejo velika in težka vrata kar damam vsekakor ne bo všeč. Bodo pa jim sedeži, saj so ti odeti v zelo kvalitetno in perforirano usnje umazane bele barve, enak material pa krasi tudi vratne obloge. Opreme tako udobnostne kot varnostne je več kot dovolj, na spisku doplačil pa ostane bore malo (navigacija, integralno usnje). Športno naravnanim bodo sedeži všeč tudi zaradi izdatnega bočnega oprijema. Manj športni občutek pustita za sabo volanski obroč, ki je tudi tu preveč mehak, prestavna avtomatika pa deluje po principu toplo hladno. Pri udobni vožnji po avtocesti je se sicer izkaže kot zelo solidna in lepo dopolnjuje športno ekonomično noto motorja. Je pa res, da se menjalnik ob izrazito športno vožnji rad zmede glede pravega prestavnega razmerja.

Podvozje in vzmetenje nista tipično (beri: izrazito) francosko udobna, in že v osnovi nudita kar nekaj športne trdote le v hitro voženih ovinkih zmanjka nekaj talenta. Tukaj je tudi še športni način ko blažilniki dodatno otrdijo.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Cena kljub vsemu rahlo (pre)visoka
Osnovna cena je s 45 tisočaki je za ta model in znamko kar visoka. Dodatna oprema ga sicer ne podraži pretirano, kljub temu pa se cena ustavi tik pod 50 tisočaki. To pa je kljub simpatičnemu motorju v nosu in zelo prestižni, udobni, a malenkost premalo športni notranjosti vseeno malo preveč. Za to vsoto marsikaj ponudi tudi premium konkurenca in mnoge stranke bodo raje odšle v tej smeri.

Podatki o vozilu: (Peugeot 407 coupe pack V6 3.0 Hdi FAP automatic)
Motor: 2.992 cm3
Vrsta: vrstni štirivaljni dizelski
Moč: 177 kW (241 KM)/3.800 vrtljajih na minuto
Navor: 450 Nm/ med 1.600 in 3.600 vrtljaji na minuto
Poraba: 8,1 litra/100 km, 189 g CO2/km
Zmogljivosti: 245 km/h, 7,9 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.815x1.868x 1.399, medosna razdalja 2.725, prtljažnik (v litrih): 400
Cena: 44.800/48.890 EUR

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.