Avto
3585 ogledov

BMW letvico dvignil še višje

Prenovljeni BMW M5
1/28
BMW
Razkrita sta posodobljena BMW M5 in BMW M5 competition. Ob zverinski moči in prvinskih dirkaških občutkih obljubljata vsakodnevno uporabnost in nadpovprečno udobje, vključno z zmerno porabo goriva za avtomobil, ki premore najmanj 441 kilovatov moči in pospešek od 0 do 100 km/h v komaj nekaj več kot treh sekundah.

BMW je posodobil svoji najbolj športni petici, pri čemer je letvico naprednosti dvignil zelo visoko. Gre za napredek slogovnih izboljšav in natančnega koncepta upravljanja, pravijo na Bavarskem.

BMW M5 dirkal s sinovoma Avto Tako izgleda M5 po nesreči pri 300 km/h

Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW

Za začetek nekaj bistvenih podatkov. M5 poganja 4,4-litrski osemvaljnik s tehnologijo BMW M TwinPower Turbo in proizvede 441 kW/600 KM, pri čemer je kombinirana poraba goriva: 11 l/100 km (novi testni cikel WLTP), kombinirane emisije CO2 pa 251 g/km.  Še bolj brutalen je BMW M5 competition, ki iz motorja enake prostornine iztisne 460 kW/625 KM. Osemstopenjski menjalnik M steptronic s funkcijo drivelogic je standarden tako kot sistem štirikolesnega pogona M xDrive, ki vključuje tudi nastavitev 2WD za pogon izključno na zadnji par koles.

Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW

BMW M550d xdrive Test: M550d Avto BMW M550d stopničko pod M5 ali na drugi veji?

M5 competition je nadalje opremljen z novimi blažilniki, ki so povzeti po M8 gran coupéju in posebej uglašenim podvozjem. Kljub temu v Münchnu zagotavljajo, da avto ponuja vrhunsko raven udobja. M5 competition ima sedem milimetrov nižjo lego kot M5 in vključuje dobro premišljene izboljšave na podvozju in vzmeteh. Z novo nastavitvijo dobi avtomobil dodatno moč, ki jo bo voznik občutil na dirkališču.

Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW

BMW M8 koncept BMW M8 Avto BMW najavlja smetano na vrhu torte: M8

M5 pospeši od 0–100 km/h v 3,4 sekunde in preseže 200 km/h po le 11,1 sekunde, M5 competition oba mejnika doseže še nekoliko prej: 100 km/h opravi v 3,3 sekunde, 200 km/h pa v 10,8 sekunde.

Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW

Dirk Häcker Intervju Avto Ena na ena z inženirjem BMW M5

Kar zadeva oblikovno prenovo, se tako kot pri običajnem BMW serije 5 posodobljena maska hladilnika v značilni obliki dvojne ledvičke spusti še nižje v podaljšan sprednji odbijač, kromiran okvir ima zdaj enodelno zasnovo, ki uokvirja oba elementa ledvičke z M dvojnimi letvicami in M-značko.

Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW

BMW M5 competition Hitrejši Avto BMW M5 končno uspel (malce) zasenčiti tekmeca

Preoblikovan podaljšan sprednji odbijač ima večji vstopni odprtini za zrak ob straneh, velika osrednja odprtina šesterokotne oblike pa daje zatočišče oljnemu hladilniku skupaj z radarskim senzorjem aktivnega asistenta za uravnavanje hitrosti (ACC).
Nove svetlobne cevi v obliki črke L, ki se v ozkih progah raztezajo proti ledvički, dajejo dinamičen poudarek na novo zasnovanim LED-žarometom. Nova opcija luči (BMW individual shadow line) pa daje zatemnjen poudarek prilagodljivim LED-žarometom in laserskim lučem.

Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW

LED zadnje luči so zdaj dobile tridimenzionalno zasnovo, ki bodo zaradi značilne L-oblike še bolje prepoznavne ponoči.
V kabini je večji nadzorni prikazovalnik z 12,3-palčno diagonalo omogoča doslej najlažje budno spremljanje neštetih funkcij sistemov vozne dinamike in štirikolesnega pogona.

Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW

BMW M5 BMW M5 Avto Test: BMW M5

Nov koncept upravljanja z dvema gumboma na sredinski konzoli je povzeto po M8. Gumb M mode omogoča vozniku hitro preklapljanje med nastavitvami načinov road in sport. Gumb setup pa jih nato vključi naravnost v meni osrednjega prikazovalnika, kjer je mogoče izbrati posamezno konfiguracijo za možnosti pogonskega sklopa in podvozja.

M5 competition ponuja še način track, ki je namenjen vožnji na dirkališčih.

Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW
Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW
Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW
Prenovljeni BMW M5 | Avtor: BMW BMW

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.