Avto
2880 ogledov

Bronco prihaja osvajat brezpotja Evrope

Ford bronco
1/5
Ford
Ford bo svojega ekstremnega terenca vendarle pripeljal tudi tostran Atlantika.

Ford je sporočil, da v Evropo prvič prihaja SUV bronco s stalnim pogonom 4x4, ki omogoča ekstremne terenske vožnje.

Štirivratni bronco bo v omejenem številu od konca leta 2023 na voljo na izbranih evropskih trgih. Gre za enega od najbolj legendarnih Fordovih modelov, ki so ga začeli izdelovati leta 1966. Zdaj je na ameriških brezpotjih nova generacija, ki si je svoj vzdevek ‘G.O.A.T.’ (Goes Over Any Type of Terrain – premaga vse vrste terenov) prislužil s sistemom štirikolesnega pogona in pustolovskimi tehnologijami, kot je Trail Control, in do sedmimi voznimi načini.

Ford bronco | Avtor: Ford Ford
Ford bronco | Avtor: Ford Ford

Ponuja funkcije, kot so snemljiva vrata ali vgrajene zunanje pritrdilne točke za večje predmete in materiali, ki omogočajo preprosto čiščenje. Kupci bronca lahko izbirajo med široko paleto s strani Forda odobrene dodatne opreme, zasnovane za brezhibno vgradnjo in maksimalno personalizacijo za različne avanturistične dejavnosti.

Bronco ima snemljivo trdno streho s stropno oblogo, ki zagotavlja zvočno izolacijo in udobno vožnjo po cestah. Trdno streho je možno ločiti v štiri plošče, sprednji plošči pa je možno za večjo prilagodljivost shraniti v vgrajeni namenski torbi. Vsa vrata je mogoče posamič v celoti odstraniti v osmih minutah. Mogoče je sneti in prilagoditi za vožnjo po zahtevnem terenu tudi druge dele vozila, na primer motorno masko. Plastični blatniki pa so narejeni tako, da so enostavno zamenjljivi. 

Ford bronco | Avtor: Ford Ford

Bronco je na voljo tudi z dvostopenjskim elektronskim reduktorjem, ki omogoča vklop med vožnjo, ali dvostopenjskim elektromehanskim reduktorjem s samodejnim načinom, ki omogoča, da sistem glede na razmere nemoteno preklaplja med dvo- in štirikolesnim pogonom. Zapora zadnjega diferenciala je del serijske opreme, na voljo pa sta še zapora sprednjega diferenciala in sistem za odklop sprednjega prečnega stabilizatorja, ki zagotavljata maksimalno gibljivost v najzahtevnejših razmerah.

Bronco ponuja tudi Trail Toolbox, nabor izpopolnjenih terenskih tehnologij, ki pomagajo vozniku in mu omogočajo samozavestno raziskovati zmogljivosti vozila. Trail Control deluje podobno kot tempomat: voznik lahko izbere hitrost do 31 km/h in vozilo bo s samodejnim pospeševanjem in zaviranjem ohranjalo izbrano hitrost, medtem ko se bo voznik osredotočil na usmerjanje po zahtevnem terenu.

Trail Turn Assist (pomoč pri obračanju na terenu) uporablja vektoriranje navora na podlagi zavor in pri vožnji po terenu z omejenim prostorom zmanjša polmer obračanega kroga za do 40 odstotkov, Trail One-Pedal Drive (terenska vožnja z eno stopalko) pa vozniku omogoča pospeševanje in zaviranje samo s stopalko za plin, kar olajša natančen nadzor hitrosti pri vožnji v zahtevnih razmerah. Tehnologije za pomoč vozniku vključujejo napredni nadzor oprijema AdvanceTrac z nadzorom stabilnosti pri nagibanju Roll Stability Control in nadzorom zanašanja prikolice, kar vozniku zagotavlja samozavest pri vleki.

ford bronco in bronco sport | Avtor: Ford Ford
ford bronco in bronco sport | Avtor: Ford Ford

"Bronco je Fordov najčvrstejši in najbolj vsestranski terenec, nova generacija pa DNK izvirnika združuje z najnovejšimi tehnologijami za obvladovanje terena in široko paleto dodatne opreme ter ustvarja novo legendo med terenskimi vozili," je povedal Matthias Tonn, glavni inženir za področje uvoženih vozil pri Fordu Evropa. "Po velikem uspehu novega Bronca v ZDA smo navdušeni, da lahko duha pustolovščin prinesemo tudi našim strankam v Evropi."

Evropska veja Forda še ni razkrila vseh podrobnosti o evropskem broncu. Glede motorja je tudi še neznanka, skoraj gotovo bo na voljo z 2,3-litrskim štirivaljnikom, morda pa tudi z 2,7-litrskim V6.

Prodaja v Evropi bo stekla v drugi polovici leta 2023.

ford bronco in bronco sport | Avtor: Ford Ford
ford bronco in bronco sport | Avtor: Ford Ford

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.