Avto
13 ogledov

Camaro še bolj strupen

Chevrolet camaro Z/28
1/9
Chevrolet
Chevrolet je na avtomobilskem salonu v New Yorku predstavil osveženo podobo modelov camaro letnika 2014, med katerimi je tudi različica Z/28, ki je najbolj zaznamovala zgodovino camara.

Modeli camaro letnika 2014 se ponašajo s celovitim aerodinamičnim paketom, ki pri višji hitrosti avtomobil pritisne k tlom, kar zagotavlja najboljše dirkalne lastnosti doslej.


Seznam tehničnih lastnosti vključuje lahek motor LS7 z visokimi vrtljaji in suhim oljnim koritom, keramične zavore z ogljikovimi vlakni, vgrajene hladilnike za uporabo na dirkališču, močan aerodinamični potisk in bistveno manjšo težo praznega vozila. Prvi camaro Z/28, ki je bil predstavljen leta 1967, je bil izdelan za tekmovanje v razredu Trans-Am 2 ameriškega združenja za športni avtomobilizem SCCA. Zanj so bili značilni majhen in lahek petlitrski motor V8, dobra razporeditev teže, odzivno krmiljenje in izjemno zmogljivo vzmetenje za uporabo na dirkališčih. Skladno s svojo dirkaško naravo camaro Z/28 letnika 1968 ni bil na voljo s samodejnim menjalnikom in klimatsko napravo.

Čeprav novi camaro Z/28 ni bil zasnovan za tekmovanje v določenem dirkalnem razredu, je popolnoma prilagojen za največjo zmogljivost na progi. Pri začetnih testiranjih je bil camaro Z/28 za tri sekunde na krog hitrejši od camara ZL1. Razlog za večjo hitrost so tri poglavitne značilnosti: 

boljši oprijem: Z/28 je zaradi obsežne predelave podvozja v zavojih zmožen pospeška 1,05 g;
učinkovitejše zaviranje: Z/28 je opremljen s keramičnimi zavorami z ogljikovimi vlakni brembo, ki zavirajo s pojemkom 1,5 g in enako učinkovitost ohranjajo iz kroga v krog;
manjša teža praznega vozila: sesalni motor modela Z/28 tehta 136 kg manj kot motor z zračnim kompresorjem modela camaro ZL1, lažji pa so tudi drugi deli, na primer platišča in tanjše zadnje steklo.

Tako kot izvirni model je camaro Z/28 letnik 2014 na voljo samo z ročnim menjalnikom. Zaradi ravni udobja, ki smo je vajeni dandanes, je klimatska naprava na voljo, vendar le kot izbirna oprema.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.