C3 picasso se pridružuje svojima večjima sorodnikoma, zimzeleni xsari picasso in C4 (grand)picassu, s katerima so si Francozi tudi v Sloveniji v zadnjih letih prisvojili zelo velik del enoprostorskega kolača.
V številkah
|
Zunanje mere (d x š x v): 4.078 mm x 1.830 mm x 1.624 mm
|
Modna oblika
C3 picassa so oblikovalci pravzaprav zrisali zelo hitro, saj je serijsko vozilo ohranilo
večino elementov prvotnih skic. Visok sprednji del mu daje skorajda SUV-ovski videz. Tako sprednja
kot zadnja svetila so postavljena visoko. Sprednja so vgnezdena globoko v bok vozila, zadnja
prekriva steklo zadnjih vrat. Eden izmed najbolj domiselnih oblikovalskih trikov je gotovo
A-stebriček, ki je v tem primeru razdeljen na tanjšega, drugi del, na katerega so vpeta sprednja
vrata, pa je potisnjen maksimalno nazaj. Rezultat je viden v ogromni sprednji stekleni ploskvi in
zares impresivnem vidnem kotu 87 stopinj. Če vštejemo še možnost strešnega okna, je v avtomobilu
svetlo kot v rastlinjaku.
Primerjava notranjih mer s konkurenti (opel meriva, renault grand modus, ford fusion, kia soul, nissan note) C3 picassa v vseh pogledih postavlja na prvo mesto.
Z odkrivanjem vseh odlagalnih mest je še posebej pri bolje opremljenih modelih kar nekaj dela, na zadnji klopi je vsaj za mere otrok primerno poskrbljeno. Klop se deli v razmerju 1/3 in 2/3, obenem je vzdolžno pomična za 15 cm, kar prostornino prtljažnika primerno veča vse do prostornine za konkurente znova nedosegljivih 500 litrov. Pika na i je možnost ravnega dna ob zlaganju zadnje klopi.
Kakovost pomembna
Proizvajalec glede voznih lastnosti obljublja nadaljevanje pregovornega Citroënovega udobja,
čeprav so veliko dela namenili tudi izboljšavam dinamičnosti podvozja. K udobju dodatno prispeva
električni servovolan s spremenljivim delovanjem ter odebeljena zvočna izolacija.
Francozi še prav posebno pozornost namenjajo kakovosti. Že pred začetkom prodaje so z avtomobilom prevozili štiri milijone kilometrov v različnih okoljih, prav tako imajo v slovaški tovarni Trnava, kjer izdelujejo avtomobil, strog kakovostni nadzor nad izdelki.
Avtomobil je na voljo s štirimi različnimi motorji, po dvema bencinskima in dizelskima. Oba bencinarja sta nova s prostornino 1,4 litra in sta plod sodelovanja med PSA in BMW. Šibkejši razpolaga s 70 kW (95 KM) moči, njegova povprečna poraba naj bi bila 6,8 litra. Močnejši brat ima na voljo 88 kW (120 KM), poraba naj bi bila le deciliter višja. Dizla sta že znana, gre za 1,6-litraša s po 66 (90 KM) oziroma 80 (110 KM) kilovati, slednji ima vgrajen filter trdnih delcev. Oba obljubljata povprečno porabo med 4,7 in 4,9 litri na 100 kilometrov. Vsi motorji so na voljo le s petstopenjskim ročnim menjalnikom.
Paketi opreme so trije, vstopni attraction (na voljo le s šibkejšima motorjema), confort, ki med drugim prinaša ESP, in najbolje opremljeni exclusive z veliko zunanjih in notranjih olepšav. Kupci si ga bodo lahko omislili v osmih različnih barvah.
Cene se pričnejo pri 12.990 evrih, kolikor stane šibkejši bencinar z najmanj opreme, pa do 21.340 evrov, kolikor bo potrebno dvigniti z računa za močnejši dizel z opremo exclusive. Že letos naj bi se po slovenskih cestah vozilo petsto C3 picassov, prihodnje leto računajo na sedemsto kupcev, med njimi naj bi se jih 80 odstotkov odločilo za bencinski pogon. V prvem mesecu prodaje, ki se prične z aprilom, uvoznik kupcem v sodelovanju z Garminom kot začetno akcijo ponuja brezplačno navigacijsko napravo. Po izteku akcije bo ta na voljo za doplačilo 360 evrov.