Avto
17 ogledov

Dinamični C3 pri nas za 9.990 evrov

Citroen C3
1/40
Žurnal24 main
Pri Citroënu so na tržno pot pospremili novo različico modela C3, ki je bil v zadnjih letih tovarnin najbolj prodajan model in je prepričal več kot dva milijona kupcev.

Novinec je nekoliko daljši, prostornejši, predvsem pa tehnično bolj izpopolnjen. Ena od njegovih opaznih in uporabnih lastnosti je vetrobransko steklo zenith, ki je z 1,35 metra, kolikor meri v dolžino, za tretjino večje od razrednega povprečja. K avtomobilu spada še obilica napredne tehnike, ki bo prihajala postopoma.

Zvest poslanstvu predhodnika
Glede podobe lahko zapišemo, da je ta dovolj samosvoja in med bolj modernimi v razredu, kar se sklada s hišno oblikovalsko filozofijo, oblikovno pa se C3 tudi ni pretirano oddaljeval od predhodnika, kar je glede na njegov tržni uspeh dobro. V primerjavi s predhodnikom je bilo uporabljenega tudi mnogo več kroma, se razume, da ga je največ pri opremsko bolje založenih različicah.

Znotraj občutno prostornejši
Notranjost pomeni konkreten premik naprej v primerjavi s predhodnikom, saj so materiali vsaj razred boljši, enako dobra je tudi končna izdelava. C3 je v dolžino sicer zrasel za 81 milimetrov, kljub enakemu medosju pa potnikom ponuja občutno več prostora kot prej (in sicer na račun tanjših prednjih sedežev ter naprej potisnjene armaturne plošče). Najopaznejša sprememba je seveda vetrobransko steklo zenith, s katerim znaša vidni kot največ 136 stopinj. Serijski je pri različici exclusive, drugače zahteva 400 evrov doplačila.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Bolj dinamično poslanstvo nakazuje športno prisekan volan, različica tendance doda usnje, exclusive pa še krom. Tako kot zunaj je tega materiala mnogo več kot prej, vse to kaže na to, da si želijo več premožnejše in resnejše klientele. Na laž pa to teorijo postavijo priključki za mlade, namenjeni prepoznavanju prenosnih predvajalnikov glasbe ali USB-spominskih ključkov. Mogoče se je odločiti tudi za vgrajeno navigacijsko napravo, kar je tudi svojevrstna posebnost v tem razredu. Prtljažnik je ostal praktično enakih proporcev kot prej in je s 300 litri med najboljšimi v razredu. Glede prilagodljivosti C3 ostaja v povprečju, saj zadnja klop žal ni pomična.

ESC serijski le pri najdražjem modelu
Motorno paleto za zdaj sestavlja sedem motorjev, in sicer štirje bencinski in štirje dizelski. Pri bencinarjih znaša zaloga moči od 44 do 88 kilovatov, na dizelski strani pa od od 50 do 81 kilovatov. Leta 2012 pride še bencinski trivaljnik z izpusti pod 100 grami CO2, do konca tega leta pa bosta ponudbo obogatila še sistem start&stop ter pet- in šeststopenjski robotizirani menjalnik. Za zdaj je na voljo petstopenjski ročni, pri najbolj zmogljivem dizelskem Hdi 110 FAP pa ima ta še prestavno razmerje več.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Opremski paketi so trije, drugi v vrsti že ima ročno klimo, tretji dobi še enopodročno avtomatsko. ESC je serijski le pri najbogatejšem paketu exclusive (in še to le v kombinaciji z najbolj zmogljivim dizlom), drugače zahteva 350 evrov doplačila. Zato si vsekakor zasluži grajo, saj konkurenca (VW polo) že ponuja serijski ESC pri vseh različicah. Posledično je C3 dosegel tudi le štiri zvezdice na testu EuroNCAP.

Cene se začnejo pri 9.990 evrih, kolikor stane osnovni bencinar, za dizla boste odšteli najmanj 11.540 evrov, za takšnega z ESC in vetrobranskim steklom zenith pa 16.950 evrov. Po besedah uvoznika bo letos na naše ceste zapeljalo 1.300 novih C3, drugo leto naj bi jih bilo še nekaj več, okoli 1.700.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.