Ford fiesta R2 je nov dirkalnik prihajajočega razreda R. Narejena je na osnovi novega modela
fieste, pri čemer so bile izboljšane zmogljivosti motorja, vgrajen je bil sekvenčni menjalnik,
okrepljeno podvozje in zavore. Na predstavitvi na poligonu Blagomix Racing Park v Logatcu je fiesto
R2 vozil testni voznik M-Sporta Mattias Boon.
To je bilo prvo gostovanje M-Sporta v Sloveniji. Gre za dvanajstletnega partnerja Forda v
svetovnem reliju, ki razvija dirkalnike na vseh ravneh. Od nacionalnega do svetovnega, kjer je Ford
z M-Sportom dvakrat postal svetovni prvak med proizvajalci. Razred R predstavlja novo generacijo
avtomobilov za reli, ki so še posebej namenjeni nacionalnim in regionalnim tekmovanjem. Ker
ponujajo najboljše razmerje med ceno in zmogljivostmi, prav tako pa zaradi prave dirkaške tehnike
ponujajo veliko užitka vozniku, bodo v prihodnosti predstavljali tudi kakovostno osnovo slovenskega
avtomobilističnega športa.
Ford fiesta R2 bo s strani mednarodne avtomobilistične organizacije FIA dobila homologacijo
julija 2009, cena dirkalnika pa bo uradno potrjena konec meseca v sklopu relija svetovnega
prvenstva po Finskem. Žezdaj je jasno, da bo fiesta R2 predstavljala najugodnejši paket v razredu
R. Cena tako imenovanega kita za predelavo serijske fieste v športno vozilo se bo gibala okrog
dvajset tisoč evrov (brez davka), pri M-Sportu pa bodo po ugodni ceni ponujali tudi dobavo
serijskega avtomobila (base car). Za prihodnje leto je napovedana tudi nadgradnja motorja.
7
ogledov
Dirkaška fiesta za okoli 30 tisočakov
v Logatcu so na svoj račun prišli ljubitelji dirkanja. Svoje mišice je pokazala povsem nova ford fiesta R2, ki jo je v Slovenijo pripeljal britanski M-Sport, Fordov dvanajstletni partner v svetovnem reli prvenstvu.