Avto
61 ogledov

Druga pomlad za peugeota 206

206+ je obdržal identične dimenzije, kot stara 206-ica. (Foto: Gregor Prebil)
1/45
Žurnal24 main
Peugeot se je odločil, da po šest in pol milijonih prodanih primerkih spet oživi model 206, tokrat z oznako plus. Glavna prednost modela 206 plus je cena, ki je 8.990 evrov.

Čeprav je peugeot 207 že nekaj časa na tržišču, so se zaradi popularnosti pri Peugeotu odločili 206-ici podaljšati življenje in ji dodati oznako +. Petvratno različico smo preizkusili na testu.

Povezava z 207-ico
Gre za mešanico aktualnega modela 207 in predhodnika 206. 206+ je na nosu dobil dolge zašiljene žaromete podobne kot na modelu 207, od katerega je prevzel tudi prepoznavno veliko zračno režo. Zadek ni doživel večjih sprememb v primerjavi z 206-ico. Rahlo predrugačen je le odbijač in zadnje luči. Bočna linija je ostala nespremenjena. Minus leti na končno obdelavo, ki je sodeč po preizkusu slabša kot pri predhodniku. To se opazi pri glasnem zapiranju in zaklepanju vrat, prav tako pa sp nekateri spoji na karoseriji, na primer pri vratih prtljažnika, preveliki in odstopajo od standardov, ki smo se jih navadili pri modernih avtomobilih, še posebej tistih z Zahoda.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Večje spremembe znotraj
Notranjost so doletele bolj radikalne spremembe. Od znane 206-ice je ostalo le malo. Voznikov prostor je skoraj v popolnosti preoblikovan in usklajen z estetskimi normami aktualnega modela. Vozniki bodo veseli novega volana, ki je boljši pri vožnji po mestu, je bolj privlačen in ima dodana stikala za upravljanje z audio napravo. Prav tako je nova instrumentalna plošča, ki je bolj moderna in pregledna. Centralna konzola je delna kopija iz 207-ice. Tako je zgornji del z režami z odprtinami za ventilacijo in displejem enak kot v 207-ici, medtem, ko je spodnji del z ročno klimatsko napravo prilagojen starejšim in cenejšim komponentam. Karoserija 206+ je enaka starim modelom, zato v notranjosti prostora za potnike ni nič več kot prej. Novi so sedeži, ki so bolj udobni, kljub temu pa kakovost izdelave in vgrajenih materialov ni na nivoju novih modelov francoskega proizvajalca.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Temperamenten le v mestu
Enaki sta ostali tudi obesi (spredaj McPherson, zadaj torzijska vzmet), kar v kombinaciji z nespremenjeno maso avtomobila pomeni, da se 206+ na cesti obnaša enako kot njegovi predhodniki. Dinamična vožnja skozi kratke prečne neravnine ni udobna in zaželena, je pa avtomobil vseeno moč voziti dinamično. Zahvala gre znanemu 1,4-litrskemu bencinskemu agregatu (55 kW/75 KM), ki je sicer daleč od zadnjega tehnološkega krika, pa vendar se v mestu še vedno obnese kot zelo dinamičen, okreten in temperamenten. Žal to ne velja tudi za vožnjo na avtocesti, kjer smo motor vseskozi gnali preko 4.000 vrtljajev, s tem pa je tudi poraba v povprečju poskočila na skoraj na sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov. Kar zadeva pogonski sklop minus leti na ročni petstopenjski menjalnik, ki je sicer izboljšan v primerjavi s starim v 206-ici, a so hodi med prestavami občutno premalo natančni in predolgi, kar moti pri vseh režimih vožnje.

Model 206 plus se je na varnostnih testih EuroNCAP odrezal dobro in si prislužil štiri zvezdice za varnost. Testnik 206+ je bil opremljen s serijskim ABS sistemom za pomoč pri zaviranju, zračno blazino za voznika in sopotnika in zateznimi pasovi za vse potnike, medtem ko sta stranski zračni varnostni blazini na voljo za doplačilo 200 evrov. Toliko je treba doplačati tudi za tempomat in omejevalnik hitrosti, od serijske opreme pa smo pogrešali tudi potovalni računalnik in električni pomik stekel zadaj.

V vsakem primeru je peugeot 206+ dobra opcija za vse kupce, ki jim 207 predstavlja prevelik finančni zalogaj in hkrati nimajo potrebe za več prostora in luksuza. Cena testnika je namreč 8.990 evrov.

Podatki o vozilu: (Peugeot 206+ style)
Motor: 1.360 cm3
Vrsta: štirivaljni bencinski
Moč: 55 kW (75 KM)/5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 120 Nm/ pri 3.400 vrtljaji na minuto
Poraba na testu: 8 litra/100 km (mesto), 6,9 (mešani cikel), 150 g CO2/km
Zmogljivosti: 170 km/h, 13,1 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.872x1.655x 1.446 medosna razdalja 2.443, prtljažnik (v litrih): 245-1130
Cena: 8990

 

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.