Avto
89 ogledov

e-golf: uradni taksi MOL se bo lahko odpeljal do Kopra in nazaj

Volkswagen e-golf
1/9
Volkswagen
Električni avtomobili so postali tako uporabni, da se brez strahu in zamude z njimi odpravite iz Ljubljane v Portorož. Potem, ko so pri Renaultu v Parizu predstavili izboljšanega zoeja z, po zagotovilih Renaulta, realnim dosegom 300 kilometrov z enim polnjenjem baterije, so realni doseg za 50-odstotkov povečali tudi volkswagen e-golf.

Volkswagen je izboljšanega električnega e-golfa premierno predstavil na avtomobilskem salonu v Los Angelesu. Ja, to je ta e-golf, ki v Ljubljani nosi ime Eurban. Oziroma izboljšana verzija uradnega električnega taksija MOL-a, ki bo potem, ko bo na voljo v Sloveniji zmogel s polno baterijo narediti do 200 kilometrov (govorimo o realnih kilometrih) ali 50 odstotkov več kot pred izboljšavami. Pri VW trdijo, da je možno z njim ob eko vožnji v idealnih razmerah prevoziti tudi do 300 kilometrov brez ustavljanja - po kriterijih "novega evropskega voznega cikla" (NEVC).

Doma napolnjen v šestih urah

Volkswagen bo v e-Golf (modelsko leto 2017) vgrajeval novo litij-ionsko baterijo, katere kapaciteta se je s 24,2 kWh povečala na 35,8 kWh. V času ene ure se baterija na hitri polnilni postaji (DC/40 kW) lahko napolni na 80 odstotkov. Čez noč ali med službo pa se baterija na stenski polnilni postaji (AC/7,2 kW) lahko 100-odstotno napolni v manj kot šestih urah.

Energija se zdaj še bolj suvereno kot prej pretvarja v pogonsko moč: elektromotor razvije zdaj 100 kW, kar je 15 kW več kot pri prvi različici e-golfa. Hkrati se je največji navor električnega agregata povečal z 270 Nm na 290 Nm. Povprečna poraba znaša po kriterijih "novega evropskega voznega cikla" (NEFZ) 12,7 kWh/100 km. Lokalnih izpustov ni. Volkswagen je z modelskim letom 2017 izboljšal tudi vozne zmogljivosti. Brezemisijski štirivratnik pospeši do hitrosti 100 km/h v 9,6 sekunde. Najvišja hitrost znaša 150 km/h.

Tudi e-golfu vse tehnološke dobrote

Baterijski model ima v primerjavi s prejšnjo generacijo poleg večjega dosega tudi več moči in inovativnejšo opremo. Pri Volkswagnu so ravno prejšnji teden predstavili temeljito prenovljenega golfa. Vse relevantne novosti je dobila tudi najnovejša različica e-golfa – vključno s spremenjenim sprednjim delom in zadkom z novimi žarometi in zadnjimi lučmi, oboje s celostno LED-tehnologijo.

Ena od novosti v e-golfu je aktivni informacijski zaslon (digitalni instrumenti). Volkswagen poleg tega kot prvi na svetu prihaja na trg z električnim avtomobilom, v katerem lahko funkcije upravljamo z gestami.

Serijska oprema vključuje tudi novi multimedijski sistem Discover Pro. Na voljo so spletne storitve e-Remote (med drugim vklop/ izklop polnjenja baterije in standardnega klimatiziranja) in Guide & Inform ter vmesnik za pametni telefon App-Connect (z opcijami MirrorLink za Android, CarPlay za Apple in Android Auto za Google).

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.