Japonski profesor je svoje delovno obdobje posvetil razvoju elektromobila in napredku pri
tehnologiji pogona. Svoje prvo takšno vozilo je skonstruiral pred 20 leti. Takrat je klasično
limuzino, ki jo je poganjal bencinski motor, predelal v elektromobil.
Rezultat dolgoletnega premikanja tehnoloških mej je nenavaden avtomobil, ki stoji na osmih
kolesih. Dr. Hiroshi Shimizu je avtomobil izdelal s pomočjo študentov. Naredili so dva prototipa,
pri tem pa porabili 320.000 dolarjev, kar je ob pogledu na končni rezultat in milijone, vložene v
podobne projekte s strani velikih avtomobilskih podjetij, presenetljiv podatek. Oba izdelana
prototipa imata vsak svoj namen. Eden je narejen z namenom kar najboljšega pospeška, drugi pa zato,
da bi dosegel čim višjo hitrost. Oba imata enako osnovo, osem koles z osmimi elektromotorji moči 59
kW/80 KM (skupaj 470 kW/640 KM) ter litij-ionskimi baterijami, ki omogočajo 320 kilometrov dosega z
enim samim polnjenjem.
"Hitrostni" model je uradno najvišjo izmerjeno hitrost 370 km/h dosegel na stezi Nardo v
Italiji, medtem ko je drugi model do 100 km/h z mesta pospešil v vsega štirih sekundah, do 160 km/h
pa v sedmih. Japonci bodo 5,1 metra dolg in 2,4 tone težak model v kratkem še dodelali, s čimer naj
bi prebili magično mejo 400 km/h.
8
ogledov
Električni osemkolesnik lovi 400 km/h
1/11
Dr. Hiroshi Shimizu je idejni oče projekta, v katerem je bila rojena eliica, najhitrejši cestni elektromobil na svetu. Ta je že dosegel 370 km/h, zdaj je cilj magična meja 400 km/h.