Ta bi lahko bila tudi eko, saj se punto ponaša z naprednimi in ekološko bolj sprejemljivimi motorji, del serijske opreme pri različicah z motorji euro5 pa je tudi sistem start&stop.
Notranjost po vzoru brava
V notranjosti je prav tako prišlo do evolucijskih sprememb, nekako se zdi, da je novi punto bolj odrasel. Pod črto to pomeni, da je celotna notranjost zdaj veliko bolj podobna tisti v bravu. Predvsem to leti na merilnike pred voznikom in videz sredinske konzole, Ob vstopu boste opazili novo oblazinjenje sedežev, nekoliko več je tudi kroma, ki mu pri bolje opremljenih različicah družbo dela še piano črnina okoli zračnikov in avdionaprave. Novost poleg blue&me nav sistema predstavlja novi in tudi širši množici bolj dostopen blue&me tom tom, kjer gre za vgrajeno napravo na podaljšku na zgornjem delu armaturne plošče, prek katerega dirigirate delovanje navigacijske naprave, sistem pa se samodejno povezuje z računalnikom avtomobila, na zaslonu pa se izpisujejo vsi relevantni podatki v povezavi z vožnjo (poraba, slog vožnje), upravljate pa lahko tudi telefon (bluetooth povezava). Med udobnostne novosti, ki dvigujejo ugled, štejemo tudi ambientalno osvetljavo, ki je serijska pri opremah sport in emotion.
Eco:drive, start&stop in indikator prestave
Glede prostornosti je evo ostal na enaki ravni kot predhodnik, saj se mere niso spremenile, pod črto to pomeni zadovoljivo mero prostora v prvi vrsti ter razredno povprečje v drugi vrsti in prtljažniku. Opremskih paketov je pet in se delijo na dva pola. Osrednji je active, ki zajema ročno klimatsko napravo, prednji in kolensko varnostno blazino, dvojni servoojačevalnik in potovalni računalnik. Na elegantnem polu je naslednji dynamic, ki k temu doda še preostale varnostne blazine, deljivo zadnjo klop, avdionapravo s predvajalnikom MP3-datotek in meglenki z osvetljevanjem v ovinek. Emotion pa premore še dvoobmočno klimatsko napravo, lita platišča, tempomat, volan in prestavno ročico v usnju, ambientalno osvetlitev in naslon za roko spredaj. Prva stopnica na športni strani predstavlja paket fun, ki je od active in dynamic bogatejši za 16-palčna lita platišča, zatemnjene žaromete, samodejno dvoobmočno klimatsko napravo in mali usnjeni paket (volan, prestavna ročica), nima pa dodatnih varnostnih blazin. Višek dinamičnosti pa predstavlja paket sport, pri katerem so platišča še za palec večja (17"), dodane ima športne pragove, zadnji spojler dodatno zatemnjen od B-stebrička dalje, ESP in hill holder, vse varnostne blazine, tempomat, perforirano usnje na volanu in prestavni ročici ter naslon za roke spredaj.
Sedem motorjev, trije menjalniki
Motorji so v večini znani že od prej. Se pa skoraj vsi ponašajo z manjšo porabo in nižjimi emisijami. Na bencinski strani najdemo štiri agregate, od tega dva z novo tehnologijo multiair, ki dvigne moč za okoli 10 odstotkov, navor za 15, obenem pa porabi za desetino manj goriva. Moč motorjev se giblje od 48 do 99 kilovatov, najmočnejši ima dodano tudi turbino. Na dizelski strani so trije agregati z razponom moči od 55 do 88 kilovatov. Menjalniki so trije, in sicer pet- in šeststopenjski ročni, pri 1,4-litrskem bencinarju je na voljo še robotizirani menjalnik dualogic. Pomembna novost je tudi sistem start&stop, ki je serijski v povezavi z vsemi motorji euro5.
Cene se začnejo pri 8.790 evrih, kolikor stane osnovni bencinar, za dizla boste odšteli najmanj 10.720. Za najbolj športnega 1.4 T multiair sport boste odšteli 15.720 evrov. Razlika med trivratnim in petvratnim znaša 390 evrov.