Model F300 je izpeljan iz 5,3-litrskega motorja F350 z močjo 261 kW, ki je v prodaji od začetka
leta. Nekoliko šibkejši F300 naj bi tako zapolnil vrzel v Yamahini ponudbi motorjev za pogon
velikih čolnov, ki potrebujejo moč v razponu med 260 in 450 kW.
Zavedamo se, da veliko uporabnikov ne potrebuje moči, ki jo omogoča F350, vendar pa
potrebujejo izdaten potisk, je ob predstavitvi motorja dejal predsednik družbe. Osemvaljni
štiritaktni F300, katerega valji so postavljeni pod kotom 60 stopinj, naj bi poleg izrednega
potiska odlikovala tudi napredna in zanesljiva Yamahina tehnologija.
Tako posebni ionski senzorji neprestano opazujejo proces izgorevanja v motorju in po potrebi
prilagajajo vžig za kar najboljši izkoristek. Morot za vbrizg upiorablja elektronsko podprti
sekvenči večtočkovni način. Prav tako naj bi zaradi F300 zgradbe porabil manj olja za mazanje,
dodatno je zaščiten proti koroziji, krmar pa ga nadzoruje preko Yamahinega komandnega sistema, ki
omogoča avtomatično sinhronizacijo v primeru večih motorjev in elektronski nadzor plina ter
prestav.
Posebnost motorja v primerjavi z F350 je tudi uporaba 87-oktanskega bencina namesto
89-oktanskega, kar je dodatno v prid ekonomičnosti. Polno moč motor doseže pri 5500 vrtljajih.
7
ogledov
F300 za zapolnitev vrzeli
Yamaha Marine Group je svoji paleti izvekrmnih motorjev dodala še model z 223 kW (300 KM) moči.