Avto
18 ogledov

Ferrarije prodajajo kot vroče žemljice

Ferrari 458 Ferrari
Kljub veliki finančni krizi, ki jo najbolj občuti prav avtomobilska industrija, pri Ferrariju v letu 2012 pričakujejo rekordno prodajo.

Kriza je močno prizadela avtomobilsko industrijo. Velik padec prodaje beleži predvsem Evropa, za nameček pa se ohlaja tudi rast na kitajskem trgu, ki velja za največjega na svetu. Ameriški avtomobilski giganti kljub pozitivnim kazalcem še vedno niso imuni na recesijo.

Kljub vsemu vsaj nekomu "cvetijo rožice". Pri Ferrariju namreč optimistično pričakujejo številke o prodaji za leto 2012, ki naj bi bile rekordne. "Po zadnjih podatkih nas pričakuje novo rekordno leto," je dejal predsednik Ferrarija Luca di Montezemolo.

Vsi dosedanji rezultati govorijo v prid Italijanom. Ferrari je v letu 2011 prodal rekordnih 7.195 avtomobilov, dobiček pa je bil 321 milijonov evrov. Vključno z junijem 2012 je proizvajalec športnih vozil prodal 3.664 vozil, kar je za sedem odstotkov boljši rezultat kot v enakem obdobju lani. Američani so v prvi polovici leta kupili za 25 odstotkov več ferrarijev kot pred enim letom.

V Maranellu so dodatno optimistični, ker letos niso predstavili nobene pomembne novosti. Marca so na avtosalonu v Ženevi predstavili model F12berlinetta, ki pa ga bodo v Evropi začeli prodajati šele ta mesec, z njim pa naj bi še povečali prodajo.

Luca di Montezemolo je dodal, da bi bil njihov dobiček v prvi polovici leta 2012 še večji, če ne bi podjetje vložilo velikih denarnih sredstev v razvoj pogonskega agregata za njihovo ekipo v formuli 1.

Nova pravila v formuli 1, ki bodo začela veljati leta 2014, narekujejo zamenjavo obstoječih 2,4-litrskih atmosferskih V8 motorjev z novimi, 1,6-litrskimi šestvaljniki s turbopolnilnikom.

"To je bil velik vložek za relativno majhno podjetje, kot je naše," se je pošalil di Montezemolo. Strokovnjaki ocenjujejo, da razvoj novega motorja za dirkalnik formule 1 traja okoli dve leti, stane pa med 30 in 45 milijoni evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.