PLUSI, MINUSI |
Plusi: videz, za fiate nekonvencionalen imidž, lega na cesti, vodljivost, (varnostna) oprema. Minusi: odlagalni prostori, anemičen in glasen motor, velik rajdni krog, zasoljena cena. |
Oblika tri metre in pol dolge kombilimuzine je res takšna, da moški in ženske vseh starosti ob pogledu nanjo obračajo glave. Takšna oblika navadno zmanjša prostornost, kar pa so pri Fiatu dobro rešili s sedežno zasnovo 2 + 2, prostora pa je kljub visokemu sedenju dovolj tudi za visokorasle. Voznik bo sicer našel svoj idealni položaj, oteževal pa mu ga bo le po višini nastavljiv volanski obroč. Sredinska konzola je prijetna na pogled, manj na otip. Pri materialih sicer prednjači plastika, je pa videz dobro zakrit z velikim osrednjim delom, ki mu barvo izbere kupec. Izdelava je kakovostna, le pri nekaterih spojih je še videti določeno mero nenatančnosti. Opreme je v osnovi dovolj, želje po dodatkih pa izpolni neskončen seznam doplačil, ki ceno dvignejo v višave.
Za zdaj je v ponudbi najmočnejši 1,4-litrski bencinar, znan iz pande 100HP. Če v njej prepriča, pa v 500 deluje pohlevneje in za kaj več zahteva vrtenje nad štiri tisoč vrtljaji, kjer pa postane nadležno glasen. Menjalnik ima šest prestavnih razmerij, čeprav ne blesti po natančnosti. Tu je še tipka sport, pri kateri otrdi volanski mehanizem in se spremeni delovanje stopalke za plin. Zavore delujejo zanesljivo, podvozje je precej trdo nastavljeno, kar se včasih ne čuti najlepše.