Avto
5 ogledov

Francozinja s privlačno zadnjico

V nosu renault lagune GT se je v testnem primeru vrtel najmočnejši med dvolitrsk
1/8
Žurnal24 main
Renault je z laguno vedno presenečal, že vse od predstavitve prve generacije je veljala za oblikovno moderno vozilo srednjega razreda z obilico napredne tehnike.
 

Tehnični podatki

Motor: 1995ccm, štirivaljni dizelski, 127 kW (173 KM) pri 3750 vrtljajih, 380 Nm pri 2000 vrtljajih
Poraba na testu: 7,8 litra na 100 km, izpust 172 gCO2/km, rezultat testov EuroNCAP: še ni bil opravljen
Mere: 480x181x145, medosna razdalja 268 (vse v cm), prtljažnik 508/1593 litrov
Zmogljivosti: 215 km/h, 8,9 sek od 0-100 km/h
Cena: 29.500 (osnovni model), 34.990 evrov (testno vozilo)

Laguna tretje generacije gre prav tako v korak s tem, so pa Renaultovi predstavniki ob predstavitvi bolj kot vse drugo izpostavljali kakovost. Ali je temu res tako, smo se prepričali v testu.

In to je tudi poglavitna novost v tem avtomobilu. To, da je grandtour zrasel v dolžino devet centimetrov sicer ni nepomembno, saj je prostora v notranjosti na pretek, pa naj si to velja za sedenje v prvi vrsti ali zadnji klopi, je pa bolj kot pomembna končna obdelava v notranjosti, natančnost karoserijskih spojev, vse to pa opazovalec najlažje opazi že pri zapiranju vrat, ki delujejo res kvalitetno. Tudi prtljažnik je pridobil in sedaj meri 508 litrov, kar v primerjavi s predhodnikom pomeni 33-litrski prirastek, v najboljšem primeru je prostora za 1593 (+78 litrov), kar je v zgornji polovici D segmenta. Prtljažni prostor je dobro prilagodljiv in oblazinjen, v stranicah so pritrditvena mesta in zaprti predali, rolo je kvaliteten, poteka po vodilih in se odmakne že na lahek dotik roke.



Ima pa tudi slabost, to je teža prtljažnih vrat, ki bodo za tiste manj močne kar velik zalogaj. Zadnjo sedežno klop je možno zložiti, opravek pa je otroško lahek, saj že s pritiskom na gumb ob stranici naredite vse potrebno, naslonjalo se zloži ob sedež, ob tem pa nastane povsem ravno prtljažno dno. Drugače je bilo vse zapisano že pri petvratni - berline različici in zato znano, voznikov delovni prostor je pregleden, opreme je veliko, ergonomija tipična za renault, kar pa ne zahteva graje. Prej obratno. Kakovost je res vsaj za razred boljša kot prej, problemi z nedelujočo elektroniko pa vsaj na prvi pogled odpravljeni.

V nosu se je v testnem primeru vrtel najmočnejši med dvolitrskimi dizelskimi brati, kar pomeni 127 kW največje moči in 380 Nm navora, ki ga motor doseže že pri 2000 vrtljajih, krivulja pa je za to mejo dolgo skoraj povsem ravna. Laguna grandtour s tem motorjem je tako udobna potovalna limuzina, ki je lahko tudi zelo hitra, in še zmeraj dovolj varčna. Piš vetra tudi pri hitrostih veliko nad zakonsko dovoljeno mejo ostaja na nizkem nivoju, motorja pa se v notranjosti skoraj ne sliši. V nizkih vrtljajih se za trenutek sicer upira, a zahvaljujoč spremenljivi geometriji vodilnih lopatic takoj zatem za delo poprime vseh 173 iskrivih konjičev. Rezultat je 215 km/h največje hitrosti, prvo stotico pa doseže v (samo) solidnih 8,9 sekunde. Poraba, razen v mestni uporabi in ob zelo težki voznikovi nogi, ostaja zmerna, mi pa smo v povprečju porabili 7,8 litra plinskega olja, šlo bi tudi s kakšnim pol litrom goriva manj.



Cena več kot solidno opremljene lagune grandtour, katere opremski paket med drugim pomeni delno usnjene sedeže, navigacijo carminat, sledljive biksenonske žaromete, parkirna pomagala zadaj, če povemo le najnujnejše, je sicer velika, a ozirajoč na dobljeno ni pretirana. Konkurenca laguni grandtour sicer trka na vrata, a smo vseeno mnenja, da bo našla dovolj zvestih kupcev, ki bodo znali ceniti njene prednosti in atribute.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.