Hyundai i20 je bil narejen z namero, da zasvoji evropske kupce in je tudi zato povsem drugačen od
svojega predhodnika getza. Njegova naloga je, da si odreže čim večji del kolača v B segmentu vozil,
kjer je konkurenca ob corsi, puntu, cliu in drugih velika. Če na kratko obnovimo že napisano na
prvem testu, povejmo, da je avtomobil zasnovan zelo moderno in ergonomsko ter povsem sovpada z
linijo "i" s katero je Hyundai v Evropi začel pisati novo zgodbo. Čeprav so materiali v notranjosti
preveč plastični in trdi na otip, pa je končna obdelava dobra, še boljša pa enorgomija. Vsa stikala
so logično razporejena, da so pri Hyundaju mislili na praktičnost pa dokazujejo številna odlagalna
mesta. Prostora na prednjih sedežih je dovolj tudi za potnika večjih dimenzij, medtem, ko zadnja
klop s širino trem potnikom ne zagotavlja pretiranega udobja.
Na cesti smo tokrat preizkusili 1,4-litrski bencinski agregat, ki razvije 74 kilovatov (101
KM). V nizkih vrtljajih agregat deluje anemično, oživi šele pri 4.500 in več vrtljajih. Za
umirjenega mestnega voznika, ki ne pričakuje športne pospeške in atraktivno vožnjo skozi ovinke, je
motorizacija povsem ustrezna, razlika v moči v primerjavi z 1,2-litskim bencinarjem (57 kW (78 KM))
pa občutna. Razlika se najbolj opazi pri prehitevanju, medtem, ko je poraba le nekaj višja in je
bila v povprečju okoli osem litrov, kar je vseeno preveč za takšne vrste motor. Čeprav motor ne
poka od moči, pa bo njegova življenjska doba na mestnih prometnicah dolga. Poleg solidnega motorja
velik korak naprej predstavlja menjalnik, nad katerim ne boste razočarani. Pogrešali ne boste niti
šeste prestave, morda le pri porabi. Rahla nenatančnost se pokaže pri hitrem pretikanju, četra in
peta prestava pa sta nekoliko daljši, kar se v dobro izkaže pri vožnji na avtocesti.
|
Volanski obroč je za odtenek premehak, a za mestne manevre dobre. Z njim pozabite na športno vožnjo in se raje prepustite udobju in vožnji brez stresa. Ob ostrem vstopu v ovinek se avtomobil nagiba, vendar nikoli tako močno, da bi bilo lahko to za voznika ali potnike usodno. Testni i20 je bil opremljen s paketom style, ki ima prav vse kar povprečen voznik potrebuje - torej varnostne sisteme ABS, ESP, štiri zračne blazine, električni pomik stekel spredaj in zadaj, električni pomik zunanjih ogledal, solidno klimatsko napravo, mp3 predvajalnik in uporabne priključke kot je USB in AUX.
Za konec dodajmo še, da hyundai z modelom i20 ponuja zelo konkurenčno ceno. Testni primerek tako stane 12.661 evrov, kar je dobrega tisočaka več kot znaša cena osnovnega modela (11.490) evrov.