Subaru tribeca je bila sprva zasnovana za ameriški trg, a jo je zaradi priljubljenosti tovrstnih avtomobilov pot kaj hitro zanesla tudi na staro celino.
Tehnični podatki:
|
|
Motor: bencinski, šestvaljni, zasnove bokser, prostornina 3630 ccm, največja moč: 190 kW (258 KM) pri 6000 vrt./min., največji navor: 350 Nm pri 4000 vrt./min., stalen štirikolesni pogon, petstopenjski samodejni menjalnik Mere: dolžina 486,5 cm, širina 188 cm, višina 168,5 cm, medosna razdalja 275 cm, prtljažnik 450–1670 litrov, posoda za gorivo 64 litrov. Zmogljivost in poraba: Največja hitrost: 207 km/zh, pospešek od 0 do 100 km/h 8,9 s, poraba na testu 14 litrov. Cena: 57.460 EUR, uvoznik interservice |
Najbolj vpadljiva na prednjem koncu je seveda velika motorna maska, ki je v celoti obdana s kromom, drugačna so prednja svetila in še kaj bi se našlo. V poplavi takšnih in drugačnih suvov tribeca deluje dovolj samosvoje, da je ne morete zamenjati za kakšen drug model, tako da ji plagiatorstva ne moremo očitati. Tudi na cesti je hitro opažena in prav tako vi z njo, kar bodo posamezniki znali ceniti.
Vstop v notranjost razodene razkošno odmerjen potniški prostor, namenjen največ sedmim osebam. Sedeži so odeti v voljno usnje, celotna notranjost pa v svetle bež tone. Prednja sedeža sta velika, izdatno nastavljiva in ogrevana, nudita pa premalo bočne opore. Zameriti gre le po višini nastavljivemu voznikovemu obroču. Sredinska konzola je zelo moderna, celo futuristična, bi lahko rekli. Kar pa, da ne bo pomote, ni slabo. Ergonomija je več kot solidna, vsi gumbi so priročno postavljeni in so tam, kjer pričakujete, da bodo. Sredinska konzola je odeta v simpatično imitacijo aluminija, ki se nadaljuje proti sredinskemu naslonu za roko, ki je dvojno, a žal ni nastavljivo po višini. V drugi vrsti se sedi zelo dobro, prostora pa je dovolj tudi za višjerasle. Drugačna zgodba je, kar se tiče sedenja v tretji vrsti, tja boste odraslega le s težkim srcem posedli. Prtljažnik je dobro obdelan, pravilne oblike in nudi dovolj prostora. V osnovi je 450-litrski, s podiranjem klopi v drugi vrsti pa dobite 1670 litrov velik prostor.
Edini motor, ki se za zdaj lahko vrti v tribecu, je 3,6-litrski bokserski bencinski, ki prepriča z uglajenim in tihim delovanjem, ob konkretnem pritisku na stopalko za plin pa se prebudi 190-kilovatna, ali bolje rečeno, 258-konjska falanga pod motornim pokrovom. Motor tako obupno potrebuje obrate, postane pa takrat tudi občutno glasnejši in na trenutke celo moteč. Ne glede na moč na papirju lahko zaključimo, da tribeca ni športnik, prej kot to je udobna potovalna limuzina, namenjena neutrudljivemu nabiranju kilometrov na avtocesti, kar dokazuje tudi z udobnim podvozjem in vzmetenjem, ki bosta po godu sopotnikom. S celoto lepo sovpada petstopenjska avtomatika s sekvenčnim pretikanjem po sistemu naprej-nazaj, je pa menjalnik s svojimi petimi prestavnimi razmerji ponovno predstavnik udobja in ne športnih pritiklin.
Terenskim podvigom v prvi vrsti tribeca ni namenjena, a se srednje zahtevnih terenov vseeno ne ustraši. Oddaljenost od tal znaša povsem spodobnih 21 centimetrov, s pravo obutvijo pa bi lahko splezali marsikam. Zahvala za to gre stalnemu štirikolesnemu pogonu s samodejno porazdelitvijo moči na posamezno kolo. O reduktorju tu sicer ni ne duha ne sluha, če ga boste pogrešili, potem ste zgrešili bistvo tega avtomobila. To vse pomeni tudi večjo porabo, ki ob zmerno težki nogi znaša 12 litrov, kaj hitro pa se zna povzpeti tudi na 15 in več litrov goriva. Na testu smo v povprečju porabili 14 litrov. Ob zgolj 64-litrskem rezervoarju pa boste žal kar pogost gost bencinskih črpalk.
Opremskih dodatkov bo dovolj tudi za tiste bolj petične, saj je del serijske opreme vse od usnjene notranjosti, prestavne avtomatike, CD-izmenjevalnika z devetimi zvočniki, tempomata, ksenonskih svetil, kar pa velja le za kratke luči, svetila pa prav tako ne vidijo okoli ovinka, kamere za vzvratno vožnjo, 18-palčnih platišč, elektronsko nadzorovanega štirikolesnega pogona do popolne varnostne opreme. Ne glede na to pa tribeci zamerimo določene nedoslednosti v obliki manjkajočih parkirnih pomagal. Dejstvo je, da sredinsko ogledalo ne premore samozatemnitvene funkcije, manjka pa tudi kakšna tehnološka poslastica, kot so radarski tempomat, sistem za zaznavo voznega pasu in podobno. Je pa tako opremljena in motorizirana tribeca od konkurence občutno cenejša, kar izniči prej povedano, s tem pa se tribeca oddolži za kakšno manjšo nedoslednost pri opremi. Zanjo morate imeti na računu 57.460 evrov.