Avto > Iz druge roke
3 ogledov

Citroën na najpomembnejšem sejmu za ljubitelje starodobnih vozil Rétromobile

Citroën
Citroën je za najpomembnejšem sejmu za ljubitelje starodobnih vozil Rétromobile, pripravil nekaj zanimivih primerkov iz preteklosti in tudi sedanjosti.

Na sejemu je zanimivo predstavil povsem novi model C5 X, s katerim so se poklonili nekaterim svojim zgodovinskim modelom. To je častivredni naslednik velikih Citroënovih limuzin z avantgardnimi linijami, v katerem najdemo tudi podobnosti z legendarnimi modeli znamke.

VW golf III Stari kot Slovenija Avto Ne boste verjeli, kateri avti so letos že postali starodobniki

Citroën je ob boku te retrospektive razstavil tudi konceptno vozilo My AMI Buggy Concept, ki predstavlja svojo vizijo o sodobnem predmetu z igrivo zasnovo, ki je namenjeno vsem tistim, ki ljubijo neodvisnost in se znajo iz cestnega pustolovca preleviti v pustolovca s plaže.

 | Avtor: Citroën Citroën

Med zvezdami sejma je bil model BX, predstavljen pred natanko 40. leti. O vozilu, ki je bil prvič predstavljen pod Eifflovim stolpom 23. septembra 1982, smo na zurnal24.si že pisali. 

Rosalie 10

Tokrat pa še o drugih razstavljenih modelih. Citroën se je po pomoč obrnil na klub zbirateljev Citroënov, tako da so si lahko obiskovalci v Parizu ogledali še Rosalie 10. Rosalie so prvič predstavili na avtomobilskem salonu v Parizu leta 1932, na voljo pa je bila v treh modelih: 8 konjskih moči, 10 konjskih moči s 4-valjnim motorjem in 15 konjskih moči s 6-valjnim motorjem. V ponudbi so bile različne karoserijske izvedenke in do leta 1941 je bilo proizvedenih 162.468 primerkov.

 | Avtor: Citroën Citroën

Alfa Romeo 155 - letnik 1992 Danes že posebni Avto Če imate enega od teh avtomobilov, ste v posebni skupini

Traction Avant 15/6

Traction Avant 15/6: Model Traction je bil na trgu celih 23 let, od 1934 do 1957, tekom katerih je bilo proizvedenih kar 758.948 primerkov v raznih izvedenkah: 4-vratna limuzina, kupe in kabriolet. To legendarno vozilo je zaznamovalo zgodovino Francije med drugo svetovno vojno, saj je na področju tehnologije sprožilo pravo revolucijo: prvo vozilo velike serijske proizvodnje s pogonom na prednji kolesi, vzmetenje s posamičnimi obesami, hidro pnevmatsko vzmetenje na zadnjih kolesih pri izvedenki 15/6 H iz leta 1954, hidravlično zaviranje, samonosna karoserija,… za lego na cesti, ki mu jo je večina takratnih tekmecev močno zavidala. Traction si je zasluženo priboril naziv «kralj ceste».

 | Avtor: Citroën Citroën

Pontiac GTO Avto Avtomobili, ki vam lahko prinesejo dobiček

CX 2000 Pallas

CX 2000 Pallas: CX je poosebljal visoki razred znamke Citroën v letih od 1974 do 1991. Proizvedenih je bilo 1.042.460 primerkov. Poleg tega, da je dosegel velik tržni uspeh, je bil CX izbran tudi za Evropski avto leta 1975. CX je bil kot pravi štirisedežnik z dvodelno obliko karoserije koncentrat Citroënove tehnologije: hidro pnevmatsko vzmetenje, 4 kolutne zavore in pogon na prednji kolesi. CX je za seboj pustil velik pečat s svojim brisalnikom stekla z eno metlico, konkavnim zadnjim steklom, instrumentno ploščo v obliki polmeseca in legendarno podaljšano izvedenko «Prestige».

 | Avtor: Citroën Citroën

2 CV Sahara

2 CV Sahara: Kdo se lahko vpričo enega izmed 694 proizvedenih primerkov vozila upre sanjarjenju o pustolovščini 2 CV 4x4 Sahara. Preprost, vzdržljiv, z enim motorjem spredaj in drugim zadaj, s privzdignjenim podvozjem, rezervnim kolesom na pokrovu motornega prostora,… ima torej vse, kar je nujno potrebno za prečkanje puščave.

 | Avtor: Citroën Citroën

Chevrolet suburban Avto To so najbolj dolgoživa imena avtomobilskega sveta

Méhari US

Méhari US: Slavni Méhari je zapeljal tudi na drugo stran Atlantika. Leta 1970 in 1971 se je v Združenih državah Amerike izkrcalo približno tisoč primerkov tega modela. Méhari US je bil ustrezno prilagojen lokalnim standardom in se je od francoskih sorodnikov razlikoval zlasti po okroglih žarometih velikih dimenzij. Čeprav je bil Méhari idealno vozilo za Florido in tamkajšnje prostočasne dejavnosti, v ZDA ni požel velikega uspeha.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.