Avto
10245 ogledov

Kitajski zid prihaja v Evropo in verjetno tudi Slovenijo

WEY cofee 01 WEY
Pri Emil Frey so vzeli pod okrilje dve inovativni kitajski znamki avtomobilov, ki želita prodreti na evropski trg.

Ena največjih evropskih družb za distribucijo avtomobilov z močno prisotnostjo tudi v Sloveniji bo v Evropi začela prodajati kitajski znamki vozil ORA in WEY, ki sodita v koncern Great Wall Motor (GWM).

Skupina Emil Frey in kitajska avtomobilska skupina GWM sta podpisala dogovor o strateškem sodelovanju za uvoz in distribucijo vozil omenjenih znamk. 

Sporazum določa skupno trženjsko politiko, poroča Automotive News. Emil Frey bo prispevalo svoje znanje in zmogljivosti na področju uvoza, distribucije, logistike in poprodaje za znamko ORA, medtem ko bodo pri premijski znamki WEY nudili tudi podporo za nove formate trženja.

Dogovor določa, da se bodo polne dejavnosti pri lansiranju na evropskem trgu začele že do konca letošnjega leta in sicer najprej v Nemčiji. Nato se bodo aktivno širili na trgih zahodne in srednje Evrope.

Great Wall Motor je osmi največji kitajski proizvajalec vozil. Je v zasebnih rokah, lani so prodali 1,3 milijona vozil. Z nekaterimi konvencionalnimi modeli je že prisoten na trgih Srbije, Makedonije, Bolgarije in Romunije. Evropsko središče za GWM je München.

Prvi avto, ki prihaja na stari kontinent v sklopu novega dogovora, bo 4,2 metra dolgi električni model ORA funky cat. Ima zelo bogato serijsko opremo in obljublja prek 300 kilometrov dosega z enim polnjenjem.

ORA funky cat | Avtor: ORA ORA

Hkrati bo znamka WEY začela s prodajo premijskega priključnega hibrida cofee 01, ki se med drugim ponaša z zelo zmogljivimi Qualcomm računalniškimi možgani. Začetna cena križanca naj bi bila nekaj nad 40 tisoč evri.

WEY cofee 01 | Avtor: WEY WEY
WEY cofee 01 | Avtor: WEY WEY

Pri Emil Frey poudarjajo, da so se za sodelovanje odločili, ker so vozila iz koncerna Great Wall Motor znana po svoji inovativnosti, kar dokazuje tudi uvrstitev med 15 najbolj inovativnih svetovnih proizvajalcev vozil v letu 2020. GWM ima več kot 60 tisoč zaposlenih in je doslej pokrival trge Azije, Avstralije, Afrike in Bližnjega vzhoda ter Rusije. Zdaj želijo narediti korak na najbolj zahteven svetovni trg.

Emil Frey je največja neodvisna skupina za distribucijo vozil v Evropi in je že več let prisotna tudi v Sloveniji. Pri nas ima danes že petinski delež pri prodaji vozil 12 različnih znamk. Med drugim distribuirajo znamke koncernov Stellantis in Mercedes-Benz.

Emil Frey je sicer februarja letos že sklenil dogovor tudi za prihod znamke Xpeng v Evropo, najprej na trge z največjo gostoto električnih vozil.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 2
  • jakec1575 11:02 10.avgust 2022.

    A znajo kitajci sploh naredit kaj, ne da bi skopirali dizajn in vsebino?

  • Boschtjan Zupanchich 06:46 10.avgust 2022.

    Še dobro, da So Dovolj Pregrdi, da me ne bi slučajno zamikalo, da bi celo morda pomislil na kak nakup tega kitajskega kakanja !!! ! !!! Sploh pa Ne električnih Onesnaževalcev planeta , ki so žal Hujši od bencinskih in ...prikaži več dizelskih avtomobilov !!! ! !!! https://www.youtube.com/watch?v=Mmp-JOWIN8U