Avto
12 ogledov

Kuga bo okužila tudi Slovenijo

Novosti, ki jih kuga prinaša, so tudi barvna kamera z vzvratno vožnjo, ločeno od
1/29
Žurnal24 main
Ford je na centru varne vožnje AMZS na Vranskem predstavil novega predstavnika terenskih vozil, bolje rečeno mehkih suvov, kar so pospremili z agilnostnimi vožnjami, vožnjo po poligonu in simulacijo kriznih situacij.

Ford Kuga se tako pridružuje Fordovi floti vozil kinetic dizajn, kjer sedaj manjkata le še fiesta in fusion. Kuga je všečno oblikovan suv dinamičnega izgleda, kar bi naj bila po besedah odgovornih pri Fordu tudi njegova glavna prednost pred konkurenti. "Poleg oblike je prednost kuge nedvomno tudi v naprednem podvozju, ki ga lepo dopolnjuje športno vzmetenje in dovolj zmogljiv štirikolesni pogon, za katerega se kupec lahko odloči, če to želi," pravi David Jurič, direktor Summit Motors, in dodaja, da prodajni cilji do konca letošnjega leta znašajo 200 vozil, katerih čakalna doba ne bi smela trajati več kot 90 dni.

Kuga v dolžino meri v dolžino 444 centimetrov, kar jo postavlja ob bok konkurentom kot so Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, Toyota RAV4 ter Hyundai Tucson in Kia Sportage. Poleg teh na trg prihajajo oziroma so že prišli še številni drugi modeli, kot so Renault Koleos, Chevrolet Captiva, Opel Antara, kar nakazuje, da v segmentu suvov konkurenca bije hud boj. Kugina oddaljenost od tal znaša konkretnih 188 milimetrov, premaga pa naklone z 21-stopinjskim pristopnim in 25-stopinjskim izstopnim kotom ter 20-stopinjskim prelomnim kotom.



V notranjosti vas pozdravi zračen notranji prostor s prečiščeno, a dokaj široko sredinsko konzolo, ki jo obkroža kakovostna imitacija aluminija. Stikala so logično razporejena ter dovolj velika, parkirna zavora je pohvalno klasična in jo najdemo med sedežema. Obložena je s pravim aluminijem, taisti material pa najdemo še na prečkah volanskega obroča, vratnih kljukah in okoli prestavne ročice. Menjalnik je (za zdaj) vedno šeststopenjski ročni, odlikujejo pa ga kratki in natančni hodi. Sedenje na prednjih sedežih je dobro, sedi se višje, kar nudi dobro preglednost nad dogajanjem na cestišču. Sredinski naslon je končno le nastavljiv, kar smo grajali pri modelih, kot je Focus. Prvi občutki v vožnji so dobri, grajamo le dejstvo, da je za izklop ESP sistema potreben sprehod po meniju računalnika in ga izklopiti, pa še takrat ga izklopimo le delno. Prtljažnik sprejme v osnovi 360 litrov prtljage, z dvojnim prtljažnim dnom je prostora za 410 litrov, ob podiranju zadnje sedežne klopi pa dobite 1355 litrov velik prostor.

Opremska paketa sta dva, bolj mladostni trend in športno elegantni titanium. Osnovni paket ponuja serijski zagon vozila power button, športna prednja sedeža, dvoobmočno klimatsko napravo, usnjen volanski obroč, ročno klimatsko napravo, prednji meglenki, popolno elektrifikacijo razen sedežev, 17-palčna jeklena platišča in AUX priključek. Tittanium je bogatejši še za delno usnjene sedeže, senzor za dež, samozatemnitveno vzvratno ogledalo, usnjeno prestavno ročico, tempomat, poklopni mizici na hrbtnem delu prednjih sedežev in 17-palčna lita platišča.



Motor je za zdaj le eden, a gre za preverjeni in dovolj zmogljivi dvolitrski TDCi, ki zmore 100 kW ali 136 KM in 320 Nm (s funkcijo overboost za kratek čas tudi 340 Nm), ki jih doseže pri 2000 vrtljajih na minuto. Tako motorizirana v povprečju porabi 6,3 (4x2) oziroma 6,4 litrov (4x4) ter v ozračje izpusti 165 oziroma 169 gramov škodljivih emisij. Konec letošnjega leta bo kuga dobila še bencinski motor, in sicer 2,5-litrski petvaljnik, znan iz focusa ST, ki pa bo v kugi zmogel 147 kW ali 200 KM. Kupcem je na voljo dvo- ali štirikolesni pogon, v primeru slednjega gre za inteligentni štirikolesni pogon z elektrohidravlično krmiljeno sklopko haldex. Elektronski sistem navor razporeja glede na razmere na cesti, na zadnji par pa lahko po potrebi prenese do 50 odstotkov navora in pogon za kratek čas tudi zaklene.

Kuga je tudi zelo varna. Na Euro-NCAP varnostnih testih je namreč dosegla 33 točk oziroma pet zvezdic za zaščito odraslih potnikov, štiri je dobila za zaščito otrok in tri za zaščito pešcev. Cene se začnejo pri 25.500 evrih za dvokolesno gnano različico trend, štirikolesna je vedno tri tisoč evrov dražja. Kugo z dražjim paketom cenijo na 28.000 evrov, štirikolesno pa na 31.000 evrov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.