Alpine bo ciljal na konkurente, kot je mazdin športnik RX-8, zaradi svojih vozniških lastnosti pa naj bi štrene mešal tudi dražjim športnim avtomobilom, kot je na primer nissan 350Z. Sama oblika karoserije naj bi bila že blizu končne različice, v polnem teku pa je tudi razvoj ostalih sklopov.
Vnovčevanje uspehov iz F1
Tako so na testni progi v nemškem Nürburgringu že opazili avtomobil, odet v karoserijo
megana, a z očitno drugačnim podvozjem. Kot je za britansko avtomobilistično revijo Autoexpress
povedal visoki predstavnik Renaulta, želijo, da bi bil odraz športnih uspehov, ki jih je francoska
tovarna v zadnjih letih žela v tekmovanjih formule 1, vendar tega pri proizvodnji običajnih
avtomobilov ni kaj prida izkoriščala. Alpino naj bi odlikovala vrhunska lega na cesti, za pogon pa
bo najverjetneje skrbel sredinsko nameščeni in s turbinskim polnilnikom podprti motor. Za serijsko
proizvodnjo naj bi bil nared leta 2010.
Po doslej dostopnih risbah naj bi novi alpine imel v sebi kar nekaj potez legendarnega modela A110 iz 60. let. Kljub temu pa ne bo tako radikalen, kot je bil koncept sport spider konec minulega stoletja, ki pa so se mu v Renaultu odrekli pred serijsko proizvodnjo. Nasprotno naj bi bil alpine kljub športnemu značaju primeren tudi za vsakdanjo rabo.
Ime alpine je zamrlo leta 1994, ko se je prenehala proizvodnja modela A610. Največje uspehe so avtomobili znamke Alpine, ki so bili izdelani na podlagi Renaultovih vozil, imeli v 60. in 70. letih, ko so na različnih dirkah premagovali porscheje, lancie in forde. Nato je matična tovarna v Dieppu zaradi naftne krize zašla v krizo in je prešla v lastništvo Renaulta. Poskusi, da bi ji dvignili na nekdanjo raven so propadli. V Dieppu so odtlej za Renault proizvajali športne modele Renault R5 turbo, clio sport in clio williams, danes pa s tamkajšnjih prozvodnih trakov prihajajo sport megani in sport clioti.