Avto
11 ogledov

Mali fiorino za velike podvige

Opremska paketa, namenjena slovenskemu trgu, sta dva, in sicer base ter elegant.
1/24
Žurnal24 main
Najmanjši v družini Fiatovih dostavnih vozil na slovenskem trgu je z včerajšnjim dnem malček po imenu fiorino. Vozilo je plod sodelovanja med Fiatom in PSA, združuje pa zmožnost prevažanja večjih kosov tovora, okretnost v mestnem prometu in udobnost osebnega avtomobila.

Fiorino se od preostalih dveh bratov Citroena nemo in Peugeot beeperja po zunanjosti razlikuje le po malenkostih, predvsem po motorni maski, na sredini katere kraljuje velik tovarniški logotip. Fiorino v dolžino meri le 3,86 metra, ob 1,72-metrski višini ter centimeter manjši širini pa to pomeni dovolj velik tovorni prostor, ki znaša 2,5 kubičnega metra, ob zloženem sopotnikovem sedežu do 2,8 kubičnega metra. Mere prispevajo tudi k dobri okretnosti, saj fiorinov rajdni krog znaša le 9,95 metra. Meter nadalje pokaže 1,5 metra, ko merimo dolžino tovornega prostora, če zložimo še sopotnikov sedež, je ta še za meter daljši. Prtljažna vrata so dvokrilna in omogočajo odpiranje do 180 stopinj Celzija, za lažje nakladanje in razkladanje pa so na bokih še ena drsna vrata. Nakladanje lajša še nizek nakladalni prag, in sicer 527 milimetrov.



Potniški prostor preveva občutek, soroden tistemu v osebnih avtomobilih, kar pomeni dovolj prostora za dva, položaj za volanom pa je, zahvaljujoč po globini in višini nastavljivemu volanskemu drogu, zlahka nastavljiv in povsem avtomobilski. Za razliko od bratov ima fiorino v serijski opremi tudi dvokrilno mrežasto pregrado, ki voznika varuje pred morebitnimi vdori tovora v potniški del, hkrati pa s pregibanjem omogoča praktično povečanje tovornega prostora.

Opremska paketa, namenjena slovenskemu trgu, sta dva, in sicer base ter elegant, že osnovni base pa prinese ročno klimatsko napravo, ABS z EBD, voznikovo zračno vrečo, servovolan in zatemnjena stekla. Elegant je še bolje založen, saj med drugim prinaša centralno zaklepanje in električno pomična prednja stekla ter vzvratna ogledala, po višini nastavljiv voznikov sedež in sredinski naslon za roko, na seznamu doplačil pa najdemo še sodoben avdiosistem s predvajalnikov zgoščenk tudi v MP3-formatu in napravo za prostoročno telefoniranje bluetooth, parkirna pomagala zadaj, ogrevana sedeža ter lita platišča.



Motorna paleto sestavljata po en bencinski in en dizelski motor, oba zadostita normi Euro4. Osnovni je osemventilski 1,4-litrski bencinar, ki zmore 54 kW, po moči soroden, a bolj ekonomičen pa je 1,3-litrski multijet, ki proizvede 55 kW in obenem v povprečju porabi le 4,5 litra plinskega olja, v ozračje pa izpusti 119 g CO 2 na prevožen kilometer. Menjalnik je v osnovi petstopenjski ročni, posebnost, ki fiorina loči od tekmecev, pa je avtomatski menjalnik, na voljo proti doplačilu, kjer gre za šeststopenjski robotiziran ročni menjalnik, imenovan dualogic.

Tudi glede cenovne umeščenosti so fiorina pri Avto Triglavu, uvozniku za Fiatova vozila, pri nas dobro pozicionirali, saj osnovnega fiorina 1.4 8v base dobite že za 10.188 evrov, takšnega z dizelskim motorjem pa za 11.628 evrov. Bencinski z elegant opremo je lahko vaš že za 10.990 evrov, dizelski pa za najmanj 12.430 evrov. Načrt prodaje za letos je relativno skromen, saj načrtovana prodaja za leto 2008 znaša 40 vozil.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.