Avto
93 ogledov

Mercedesovi "ultra-varčni" stroji na slovenskih cestah

Mercedes-Benz actros Mercedes-Benz AG
Mercedes-Benz je po svetovni premieri razreda A leta 2012, Slovenijo spet izbral za prizorišče prvih testnih voženj s svojim najnovejšim "strojem", v katerega premierno uvaja "ultra-varčno tehnologijo.

Po slovenskih cestah in avtocestah bo od ponedeljka dalje vozila najnovejša generacija težkih tovornih vozil mercedes actros, ki je sicer že nekaj časa v prodaji, a pri Mercedesu zdaj predstavljajo ulta-varčno tehnologijo in najnovejše pripomočke za varnost in udobje. Preizkusilo jih bo več kot 100 novinarjev iz 19, držav, vključno s slovenskimi in našo redakcijo.

Zanimivo, pri Mercedesu se tokrat niso osredotočili zgolj na novinarje specializiranih revij za tovorna vozila in avtobuse, ampak so na predstavitev povabili tudi novinarje medijev za življenjski stil in blogerje. Te tehnologije, ki so vgrajene v actrosa, bodo kasneje na voljo tudi voznikom osebnih vozil.

S tovornjaki iz Ljubljane na Primorsko

Tokrat bo dogodek s svetovnimi mediji potekal med Ljubljano in Primorsko. Mercedes-Benz bo namreč prikazal učinkovitost nove generacije težkih tovornih vozil Actros prav na slovenskih tleh. Že ob predstavitvi razreda A junija 2012 so vodilni pri podjetju Daimler napovedali, da se bodo v Slovenijo še vrnili.

Tokrat so se vrnili s svojim največjim modelom – tovornim vozilom actros, s katerim želijo zakoličiti nove standarde učinkovitosti tovorni vozil. Med 27. septembrom in 10. oktobrom boste lahko na avtocesti med Ljubljano in Koprom srečevali testna tovorna vozila. Od ostalih se bodo močno razlikovala, saj bodo priklopniki opremljeni z napisi dogodka Mercedes-Benz Trucks - Driving Experience Slovenia 2015.

"Izjemno ponosni in veseli smo, da je naš principal Daimler AG izbral Slovenijo za lokacijo svetovne predstavitve novega Actrosa, konkretneje pod naslovom “Mercedes-Benz Trucks - Driving Experience Slovenia 2015. To, da smo aktivno vključeni v samo organizacijo si štejemo v čast in kot nagrado za naše delo," je ob najavi dogodka dejala Metka Kejžar, vodja marketinga in odnosov z javnostmi  pri podjetju Autocommerce d.o.o.

Novinarske predstavitve so pomembne tudi za promocijo posamezne države. Vsi svetovni mediji namreč ob novici o novem vozilu tudi povedo, kje so vozilo prvič spoznavali in objavijo tudi fotografije, kjer so vozila vedno ob tipičnih znamenitostih. Tudi tokrat je program razpet med Ljubljano in Primorsko, ogledali si bodo tako Ljubljano kot Piran.