Po skoraj štiridesetih letih je namreč na ceste spet zapeljal ford capri, sodobna reinkarnacija cenovno dostopnega športnega avtomobila, s katerim je Ford v Evropi v letih 1969 do 1986 zelo uspešno nadomeščal ameriškega forda mustanga. Leta 1986 je na ceste zapeljala zadnja serija capri 280, potem pa so ga skoraj štiri desetletja bolj ali manj občudovali le ljubitelji klasičnih vozil.
Zdaj se je capri vrnil, a ne v izvirni obliki izrazito športnega avtomobila, ampak kot električni družinski križanec, ki sicer še vedno nosi športne družinske gene, a jih združuje tudi s prijaznostjo do poslovne in družinske uporabe. Še naprej pa je evropski avtomobil, saj ga izdelujejo v Fordovi nemški tovarni.
Ford je slovensko predstavitev forda caprija izkoristil tudi za podpis štiriletne sponzorske pogodbe z Olimpijskim komitejem Slovenije. Predsednik Olimpijskega komiteja Franjo Bobinac je ob podpisu povedal, da je bil ford capri vedno kultni avtomobil in še danes je njegov dizajn vrhunski. Fordu e tudi priznal, da razvija avtomobile, ki so ponos sedanjosti in prihodnosti. Ponosen je tudi na olimpijsko gibanje, ki je najboljša blagovna znamka na svetu, ki skozi šport združuje ljudi in razvija boljši svet.
Z dolžino 4,634, širino 1,872 in višino 1,626 metra ter medosno razdaljo 2,767 metra se uvršča med manjšega explorerja in večjega mustanga mach-E ter športnosti ne zagotavlja le z videzom, ampak tudi s kombinacijo dinamičnega podvozja, vzmetenja in volana. Privlačno zunanjo obliko sicer zaključijo serijska lita platišča, ki so na osnovni različici velika 19 palcev.
Trije pogoni
Ford capri bo pri nas sicer na voljo v dveh različicah opreme ter s tremi pogonskimi sklopi. Najbolj racionalnim uporabnikom bo namenjena osnovna različica z močjo 125 kilovatov in baterijo s kapaciteto 52 kilovatnih ur. Više bo različica z 210 kilovatnim motorjem in baterijo s kapaciteto 77 kilovatnih ur za maksimalni doseg 627 kilometrov, na voljo pa bo tui štirikolesno gnani capri AWD s sistemsko močjo 250 kilovatov in baterijo s kapaciteto 79 kilovatnih ur za 592 kilometrov dosega.
Capri ne bo edina električna novost, ki jo bo Ford letos pripeljal v Slovenijo. Še pred koncem aprila bo na ceste zapeljala tudi električna ford puma gen E, še pred poletjem pa se bomo ako zapeljali tudi v električnih različicah forda courierja, potniški in tovorni. Zaradi drugačnega cenovnega pozicioniranja je bolj ugodna postala tudi ford kuga PHEV, enako pa velja tudi za ford explorerja. Elektrificiran bo tudi nabor lahkih gospodarskih vozil., prihaja pa tudi ford ranger PHEV.
Ford capri bo v štirikolesni različici lahko vlekel tudi zavirano prikolico z največjo maso 1.200 kilogramov, dvokolesno gnani različici pa z največjo maso 1.000 kilogramov, streho bo mogoče obtežiti z največjo maso 75 kilogramov, z enako maso pa bo mogoče navpično obtežiti tudi vlečno kljuko. Dobro opremljena bo že osnovna različica capri, na voljo bo tudi višja stopnja opreme capri premium, za doplačilo pa bo na voljo še en paket opreme in sedem posameznih opcij.
50 do konca leta
Pri Fordu izpostavljajo tudi soliden seznam asistenčne opreme ter minimalistično digitalizirano kabino z digitalno armaturno ploščo pred voznikom in 14,6-palčnim nastavljivim pokončnim zaslonom SYNC move, pod katerim se skriva še skriti predal "my private locker". Na sredinskem grebenu je tudi 17-litrski prilagodljivi predal, transportne želje pa podpira predvsem prtljažnik z osnovno prostornino 572 litrov, ki ga je mogoče povečati na 1.510 litrov.
Pri slovenskem uvozniku računajo, dam bodo do konca leta prodali 50 fordov caprijev. Za osnovno različico bo treba odšteti 35.370 evrov, oziroma 28.870 evrov z upoštevanjem državne subvencije, najdražji capri s štirikolesni pogonom pa bo stal 40.973 evrov, oziroma 34.473 evrov z upoštevanjem subvencije. Pri Fordu zagotavljajo tudi 160.000 kilometrov oziroma osem let jamstva na baterijo ter splošno garancijo pet let brez omejitve kilometrov.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Kakšen Capri neki, dajte no mir. Capri je bil dovršeno oblikovan sportni kupe, tole je pa kot ena napihnjena ciza, ruzak na kolesih.
PS: Zakaj za vraga je potrebno nekoc cenjena imena automobilov sedaj uporabljat za te elektricne izmecke??? S tem da niti obike niso vec niti priblizno podobni!!! In novinarjem se tako poimenovanja zdijo oh in sploh super fajn, namesto da bi… ...prikaži večbi se druzno zgrazali in poskusali kakrol spremenit!