Začelo se je z zračno blazino za voznika in nato še sovoznika. Zatem so v avtomobile začeli
vgrajevati bočne zračne blazine, ki so jim sledile še tiste za potnike na zadnji klopi. Že dolgo se
vgrajuje posebna zračna blazina za zaščito kolen voznika ...
"Vojna" zračnih blazin se je torej že zdavnaj začela, nov mercedes razreda E pa jih ima kar
11. Najnovejši sta zaščiti za medenico. Voznika in sovoznika zdaj v primeru trka varujejo bočni
zračni blazini, zračna zavesa in zračna blazina za medenico, vgrajena v prva sedeža. Medenico sicer
ščiti tudi bočna zračna blazina, ki pa je ena in je večja. Postavlja se vprašanje, ali so pri
Mercedesu prišli do zaključka, da ločena zračna blazina bolje varuje potnike ali pa gre le za
marketinško potezo. Predstavnik nemškega velikana Rob Moran zagotavlja, da je zaščita medenice
boljša z novimi varnostnimi pripomočki, prav tako pa se v primeru trka zmanjša vpliv sil na trebuh.
12
ogledov
Nova vrsta zračne blazine
Nov mercedes razreda E je dobil skupaj kar 11 zračnih blazin, od tega sta dve od njih zadolženi za varovanje medenice voznika in sovoznika.