Avto
8 ogledov

Območje somraka

X6 s šestvaljnim bencinarjem je eden od modelov, ki so vabljeni na servis. (Foto
1/22
Žurnal24 main
Redki so modeli, ki imajo ob predstavitvi nalogo zvišati že tako brezmadežen ugled znamke, ki je po svetu poznana kot blagovna znamka, ki izdeluje najboljše motorje in avtomobile z izrazito športno noto.
 

Tehnični podatki

Motor: Dizelski, šestvaljni, V6, prostornina 2993 ccm, največja moč: 210 kW (286 KM) pri 4400 vrt./min., največji navor: 580 Nm pri 4000 vrt./min., elektronsko krmiljeni štirikolesni pogon, šeststopenjski samodejni menjalnik s sekvenčnim pretikanjem in pretikanjem na volanu.

Mere: dolžina 487,7 cm, širina 198,3 cm, višina 160 cm, medosna razdalja 293,3 cm, prtljažnik 570-1430 litrov.

Zmogljivost in poraba: Največja hitrost: 236 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h 6,9 s, poraba na testu 13,5 litrov.

Cena: 66.700 EUR/94.441 EUR

BMW X6 je imel to nalogo in izvršil jo je brez napake. Koncept združevanja terenskega vozila tipa SUV in športnega kupeja je rodil nov podsegment, in sicer SAC ali sport activity coupe. Zgodovina se ponavlja, bi lahko rekli, saj je BMW kljub pomislekom posameznikov iz tega spet prišel kot zmagovalec. To pa zato, ker je bil ob predstavitvi X6 v hipu razprodan in tako ostaja do danes.

X6 je avtomobil mogočnih mer, zajetnih odbijačev, motorne maske in pokrova motorja, ledvički pa sta že tako veliki in napihnjeni, da opazovalec misli, da sta na steroidih. In ravno tak vtis pusti za seboj celoten avto, pa naj to velja za velika kolesa, ogromna bočna vrata ali zajeten zadnji del. Vse na X6 je narejeno tako, da naredi vtis in da ste v njem vi kot voznik kar najbolj izpostavljeni in opaženi.

Ob prehodu v notranji prostor vas sprva pozdravijo udobni sedeži, ki jim števila nastavitev nismo uspeli določiti niti izračunati. Poleg funkcije ogrevanja so lahko tudi tudi hlajeni in nudijo blago, a sproščujočo masažo. Sredinska konzola je grajena v tipičnem hišnem slogu, materiali so odlični, končna obdelava prav tako. Na zadnji klopi je prostora dovolj, a več kot to pač ne. Tu pride na plano poleg nepreglednosti največja slabost, to je prostornost zadnje klopi in prtljažnika. Vse to gre na račun športnega zaključka, kjer streha kmalu za stebričkom B začne strmo padati in tako nadaljuje vse do zadka. Prtljažnik sprejme vase še vedno nadpovprečnih 570 litrov, če vštejemo predal pod dvojnim dnom. V osnovi ima ravno dno in je brez roba, kar olajša nakladanje.



Motorizacijo so zaupali močnejšemu od obeh trilitrskih dizlov, le da je ta podprt z dvema turbinskima polnilnikoma, ki delujeta izmenično pri različnem številu motornih vrtljajev. Agregat tako pridela 210 kilovatov in, še pomembneje, 580 Nm navora že pri 1750 vrtljajih, ki 2185 kilogramov težkega orjaka poženejo do končnih 236 km/h, stotico na merilniku hitrosti pa prekrije v vsega 6,9 sekunde. Odlična šeststopenjska prestavna avtomatika je serijska, kljub temu priporočamo, da doplačate za avtomatiko s prestavljanjem na volanu po vzoru Formule 1. Občutki pri vožnji so neizmerno dobri, še več, upamo si trditi, da se noben SUV v konkurenci ne pelje tako dobro kot X6. Xdrive ponuja optimalen oprijem na vseh podlagah. Gre za elektronsko krmiljen štirikolesni pogon, kjer računalnik odmerja potrebno količino navora na vsako kolo posebej, v ekstremnih situacijah pa lahko večino navora posreduje tudi samo enemu kolesu. Njegovo delovanje lahko spremljate na sredinskem zaslonu med merilnikoma.



Opreme je že v osnovi več kot dovolj, kljub temu pa verjamemo, da bodo kupci posegli po številnih opremskih dodatkih, med katerimi naj izpostavimo le vakuumsko zapiranje vseh vrat, tudi prtljažnih, night vision, izpopolnjen head up display ter platišča, ki lahko merijo tudi palec čez dvajset col.

Mnogi bodo rekli, da je 66.700 evrov odločno preveč za tak avtomobil, čeprav je lahko cena z vsemi dodatki lahko še veliko višja. Cena testnika je tako znašala 94.441 evrov, ob tem pa povprečna poraba 13,5 litra, kolikor smo namerili na testu, povsem zbledi.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.