Toyota se je pri novem izdelku v nižjem srednjem razredu odločila za nenadejano spremembo in vsaj
delno upokojila corollo, ki velja za najbolj prodajan avtomobil vseh časov, hkrati pa je novemu
modelu dala povsem prosto pot pri ustvarjanju renomeja in pridobivanju kupcev na svojo stran.
Oblikovalci so šli še korak dlje kot doslej in izrisali oblikovno privlačno kombilimuzino klasičnih
proporcev, ki je sedaj evropski konkurenci bližje kot kdajkoli prej. Oblikovalske revolucije vseeno
ne gre pričakovati, saj je auris še vedno zadržan avtomobil, ki postopoma razkriva svoje
posebnosti.
Sveži val novosti v notranjosti
Notranjost je daleč najbolj spremenjena in sveža, mnogi prijemi so tu videni prvič, vključno
z zelo opaznim sredinskim grebenom, na katerem domujejo zanimiva ročica ročne zavore in moderni
merilniki tridimenzionalnega videza. Položaj za volanom je dober, sedenje za odtenek previsoko,
odlagalnih površin je po Toyotino veliko, držal za pijačo prav tako. Sredinska konzola prav tako
preseneti z videzom, ergonomijo in založenostjo z opremo; testni model je imel v serijski opremi
dvoobmočno klimatsko napravo, MP3-avdioenoto s tipalkami na volanu in seveda vso potrebno varnostno
opremo, tudi kolensko zračno blazino.
Sedenje zadaj gre v korak z ostalim, kar pomeni dovolj prostora za dva normalna velika
odrasla, za tretjega le na kratke razdalje. Prtljažnik v osnovi ponudi zmernih 354 litrov, večje
prilagodljivosti (kot je v yarisu) ni opaziti.
Udobje pred športnostjo
Motor v nosu je vstop v skupino dizlov in je namenjen predvsem umirjenim voznikom, ki večje
moči ne potrebujejo in bolj kot to cenijo udobno in gospodarno vožnjo. Agregat hitro razvije moč in
le v mirovanju kaže svojo dizelsko naravo. Elastičnost je zadostna, le pri pospeševanju v klanec v
višji prestavi boste morali hitro poseči po prestavni ročici, ki tudi zaradi visoke postavitve in
dobre sinhronizacije pripomore k še boljši končni podobi. Zavore so kos nalogi, podvozje pa je za
odtenek premehko, a je zato vožnja udobnejša, kar bodo cenili predvsem sopotniki, bolj športni
vožnji pa tako ali tako ni namenjen. Oblikovalsko je auris nedvomno korak v pravo smer, a vseeno
ostaja dovolj umirjen. Poleg kakovosti sedaj prepriča še z marsičim drugim. Odločate pa še vedno
vi.
PLUS
Lahkotno upravljanje in majhen obračalni krog, sveža in izvirna notranjost, vized, vsesplošna
kakovost.
MINUS
Nima sredinskega naslona za roko, slaba prilagodljivost prtljažnega prostora, varčevanje pri
določenih materialih.
5
ogledov
Odločno plezanje proti vrhu
Auris ima vse potrebno za zasedbo evropskega prestola v tako imenovanem golfovem razredu, saj corollini kakovosti in zanesljivosti dodaja še prepoznavnost, drugačnost in tehnološko naprednost.