Avto
3 ogledov

Orjak, ki se ne boji brezpotij

Touareg se je po štirih letih še vedno sposoben spoprijemati s konkurenco. Žurnal24 main
Po neuspešni limuzini phaeton, ki ni izpolnila pričakovanja Volkswagnovih veljakov, so ti na tržno pot poslali prav tako veličastnega touarega. Danes, štiri leta pozneje, je pred vami pomlajeni in zdaj že uveljavljeni Volkswagnov SUV.

Pri prenovi so se Volkswagnovi inženirji in oblikovalci strinjali, da touareg ne potrebuje kakšne drastične prenove, z manjšmi "kirurškimi" posegi pa so ga pomladili ravno toliko, da se bo s konkretno namnoženo konkurenco prestižnih SUV bojeval še naslednjih nekaj let. Oblika je še vedno zelo mogočna, a nikakor preveč, največ sprememb pa je na prednjem koncu in zadku.

V notranjosti vas pozdravijo obilica prostora, veliko usnja ter kakovostna imitacija lesa in matiran aluminij. Položaj za volanom je dober, ergonomija tipična za volkswagen, številna stikala pa so razporejena intuitivno in se jih človek hitro navadi. Notranjost deluje prestižno, čeprav konkurenca tu premore več domišljije. Je pa zato drugačna, kar prav tako nekaj šteje. Limuzinski volanski obroč je prej mehak kot ne in se dobro prilega roki. To velja tudi za ročico šeststopenjske avtomatike z izjemno zveznim in natančnim pretikanjem ter možnostjo samodejnega pretikanja po sistemu naprej–nazaj. Na zadnjih sedežih in v prtljažniku glede prostora prav tako ne bi smelo biti težav, saj ga je na pretek, vse tja do 1570 litrov.

Šestvaljnik je eden izmed adutov SUV-a. © Željko Stevanić

 
Navdušujoče motorne zmogljivosti
Še bolj kot to prepriča agregat, ki poganja touarega. Gre namreč za 3,0-litrski V6 dizelski motor z vbrizgavanjem prek skupnega voda, ki je povsem kos nalogi, saj je moči in navora več kot dovolj. Vožnja s touaregom je udobna, lahko tudi hitra, doplačano zračno vzmetenje pa poskrbi za ravno pravšnjo trdoto vzmetenja in oddaljenost od tal. Vse to lahko nastavljate tudi sami prek gumbov na sredinskem tunelu.

Tako motoriziran zmore iti touareg do 202 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa je 9,2 sekunde. Načeloma enakomerno med obe osi razdeljeni pogon pa lahko prek sredinskega diferenciala niha tudi do sto odstotkov na kolesni par z boljšim oprijemom. Tu sta še reduktor in doplačilna zadnja diferencialna zapora. Poraba ob tem ni ravno nizka in se utegne zavihteti krepko čez 10 litrov, zmernost pa prinese porabo okoli devet litrov.

PLUS
Oblika v primerjavi s predhodnikom, prostornost, udobje, motor, zračno vzmetenje, pogon.

MINUS
Premalo posreden volan, stikala klimatske naprave, pri hitrostih nad 120 km/h moteč piš vetra, ki ga povzročajo strešni nosilci.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.